Одяг з’явився в найдавніші часи людського суспільства. Він більш виступав як засіб для захисту людини від природнього зовнішнього середовища: холоду, вітру, спеки.
Він має давню історію. Одяг поступово став досконалішим, більш складним і різноманітним. В сучасному суспільстві одягу приділяється багато уваги і він займає важливу роль. Люди почали стежити за модо. Зараз людину яку перший раз зустрічають, в першу чергу оцінюють її за зовнішнім виглядом. Те в що вдягнена людина ,може розповісти про її соціальне положення, її смаки і можливо навіть про характер. Одяг показує які матеріальні статки є у людини.
Коли суспільство почало ділитися на більш забезпечених і менш забезпечених людей, з’явилася потреба в розподілі одягу на дорогий і на дешевий. Забезпечені люди захотіли вдягатися більш вишуканіше і елегантніше. Дизайнери почали створювати ексклюзивний, красивий, якісний одяг. Так з’явилися брендові речі які людина з середнім достатком не може собі дозволити.
Законодавці моди в наші дні дуже цінують свою працю, тому брендовий одяг задоволення не з дешевих.
Дехто задає питання, чи варто платити чималі гроші за речі які скоро стануть не модними. Ті хто має можливість купувати ці речі обов’язково скажуть що вони варті того.
Зараз ті хто просуває свій товар на ринку підробляють багато моделей відомих брендів, але чи є вони досить якісні? Тоді можливо саме якість речей змушує людей купувати такий дорогий одяг? Адже для брендових речей вибираються кращі тканини, їх шиють кращі фахівці ніж ті, що шиють одяг для базарів. Купуючи брендовий одяг, людина ще хоче таким чином продемонструвати те, що в неї є гроші.
Але зараз є багато виробників, які шиють не менш якісний одяг і розповсюджують його на базарах та в інших точках продажу. Сучасна людина не маючи достатньо коштів на дорогий брендовий одяг також може вдягатися стильно і красиво завдяки менш відомим виробникам. Такий одяг є більш доступним і більш дешевим, але це на означає що він поганий.
Хочу закінчити таким відомим висловом що «зустрічають по одягу а проводять за розумом».