Невеликі розміри такої крамнички дозволяють приділяти більше уваги мерчандайзингу, зокрема, оформленню вітрин, що позитивно впливає на естетичні враження відвідувача.
У бутіках, зазвичай, невелика кількість персоналу і досить вузьке коло клієнтів, що дозволяє приділити максимум уваги кожному, хто завітає в крамницю, тому між працівниками і постійними клієнтами завжди складаються досить близькі, можна сказати, дружні відносини, а отже, виникає високий рівень довіри до продавця і, як наслідок, покупець готовий придбати дорожчий товар або ж більшу кількість товару, так як він впевнений в його якості.
Загальновідомий факт, що покупець сприймає яскравість вітрини та затишок всередині. На відміну від бутіка, в звичайному магазині є недоречною вишукана вітрина та дорогий інтер
ÐедоÑеÑними Ñ Ð² бÑÑÑÐºÑ ÑÑÐµÐ»Ð°Ð¶Ñ Ñ Ð½Ð°ÐºÐ¾Ð¿Ð¸ÑенÑÑÑÑ ÑоваÑÑв на Ð½Ð¸Ñ , Ñо доÑиÑÑ Ð·Ð±Ð¸Ð²Ð°Ñ Ð· панÑÐµÐ»Ð¸ÐºÑ Ð¿Ð¾ÐºÑпÑÑв Ñа вÑÐ´Ð±Ð¸Ð²Ð°Ñ Ð±Ð°Ð¶Ð°Ð½Ð½Ñ ÐºÐ¾Ð¿Ð¸ÑÑаÑиÑÑ Ð² нагÑÐ¾Ð¼Ð°Ð´Ð¶ÐµÐ½Ð¾Ð¼Ñ ÑоваÑовÑ. ÐÑÑÑна Ñа невелика кÑлÑкÑÑÑÑ ÑоваÑÑ Ð´Ð°Ñ Ð±ÑлÑÑе можливоÑÑей визнаÑиÑиÑÑ Ð· ÑвоÑми побажаннÑми.
ÐоÑеÑне пиÑаннÑ: Ñи невелика кÑлÑкÑÑÑÑ ÑоваÑÑ Ð¼Ð¾Ð¶Ðµ пÑивабиÑи покÑпÑÑв? Ñи може пÑинеÑÑи Ð´Ð¾Ñ Ñд?…..ÐгÑдно пÑÐ¸Ñ Ð¾Ð»Ð¾Ð³ÑÑним доÑлÑдженнÑм âÑозÑмÑÐ½Ð½Ñ ÐµÐºÑклÑзивноÑÑÑ ÑоваÑÑ Ð¾Ð´Ð½Ð¾Ð·Ð½Ð°Ñно збÑлÑÑÑÑ ÑнÑеÑÐµÑ Ð´Ð¾ нÑого, а оÑже Ñ Ð±Ð°Ð¶Ð°Ð½Ð½Ñ Ð¿ÑидбаÑи.
ÐÑÑеÑиÑний виглÑд бÑÑÑка зÑÑÑно пÑдлаÑÑовÑваÑи пÑд ÑÑÑаÑний лад, Так Ñк Ð½ÐµÐ²ÐµÐ»Ð¸ÐºÑ ÑозмÑÑи дозволÑÑÑÑ Ð·Ð¼ÑнÑваÑи ÑнÑеÑâ
ÐÑивабиÑи клÑÑнÑа-Ñе ÑÑлÑки пÑв ÑпÑави-важливо Ñе вдало запÑопонÑваÑи ÑоваÑ. ТÑÑ, Ñк йÑлоÑÑ Ð²Ð¸Ñе, Ð²Ð°Ð¶Ð»Ð¸Ð²Ñ Ñоли вÑдÑгÑÐ°Ñ Ð½ÐµÐ²ÐµÐ»Ð¸ÐºÐ° кÑлÑкÑÑÑÑ Ð¿ÑаÑÑвникÑв, ÑÐºÐ¸Ñ Ð·ÑÑÑно знайÑи. ÐÑкÑлÑки бÑÑÑк-Ñе показник ÑкоÑÑÑ Ñа бÑендÑ, Ñож пÑаÑÑвникÑв пÑдбиÑаÑÑÑ ÐºÐ²Ð°Ð»ÑÑÑÐºÐ¾Ð²Ð°Ð½Ð¸Ñ , ÑÐºÑ Ð· легкÑÑÑÑ Ð¼Ð¾Ð¶ÑÑÑ Ñвидко допомогÑи обÑаÑи ÑоваÑ.
Також не оÑÑÐ°Ð½Ð½Ñ Ð¼ÑÑÑе вÑдÑгÑÐ°Ñ Ð½ÐµÐ²ÐµÐ»Ð¸ÐºÐ° кÑлÑкÑÑÑÑ Ð¿Ð¾ÐºÑпÑÑв, ÑÐºÑ ÑаÑÑо ÑÑаÑÑÑ Ð¿Ð¾ÑÑÑйнимиâ¦.Тож в бÑÑÑÐºÑ Ð½Ð°Ð±Ð°Ð³Ð°Ñо легÑе оÑÑимаÑи ÑкÑÑне Ñа Ñвидке обÑлÑговÑваннÑ. РпÑидÑлений клÑÑнÑÑ ÑаÑ, виÑвлена пÑоÑеÑÑйнÑÑÑÑ Ñа лÑбâ
ÐÑÑÑк, Ñк показник ÑкоÑÑÑ Ñа бÑендÑ, ÑозÑÐ°Ñ Ð¾Ð²Ð°Ð½Ð¸Ð¹ на клÑÑнÑÑв з доÑиÑÑ Ð²Ð¸Ñоким ÑÑвнем Ð´Ð¾Ñ Ð¾Ð´Ñв. Це Ð´Ð°Ñ Ð¼Ð¾Ð¶Ð»Ð¸Ð²ÑÑÑÑ ÑÑавиÑи бÑлÑÑÑ ÑоÑÐ³Ð¾Ð²Ñ Ð½Ð°ÑÑнкÑ, нÑж Ñ Ð·Ð²Ð¸ÑÐ°Ð¹Ð½Ð¸Ñ Ð¼Ð°Ð³Ð°Ð·Ð¸Ð½Ð°Ñ . ХоÑа Ñ Ð·Ð°ÑÑаÑи на ÑÑÑÐ¸Ð¼Ð°Ð½Ð½Ñ Ð¼Ð°Ð³Ð°Ð·Ð¸Ð½Ñ Ñакого ÑÐ¸Ð¿Ñ Ñ Ð´Ð¾ÑиÑÑ Ð·Ð½Ð°Ñними. в пеÑÑÑ ÑеÑгÑ, Ñе доÑога оÑендна плаÑа, Ñа Ñк бÑÑÑк Ð¼Ð°Ñ Ð¿ÐµÐ²Ð½Ñ Ð²Ð¸Ð¼Ð¾Ð³Ð¸ до Ñвого мÑÑÑÑ ÑозÑаÑÑваннÑ, ÑобÑо в ÑенÑÑÑ Ð¼ÑÑÑа Ñи доÑÐ¾Ð³Ð¸Ñ ÑоÑÐ³Ð¾Ð²Ð¸Ñ ÑенÑÑÐ°Ñ .
Саме Ñакий вид «ÑÑÑмовиÑ
» магазинÑв ÑÐ¾Ð·Ð²Ð¸Ð²Ð°Ñ ÐºÑлÑÑÑÑÑ ÑоÑгÑвлÑ. ÐÑÑÑк, поÑинаÑÑи вÑд вÑÑÑини Ñа закÑнÑÑÑÑи пÑимÑÑоÑними, повинен бÑÑи зÑазком виÑÑканоÑÑÑ. Ðдже Ñаме пÑимÑÑÐµÐ½Ð½Ñ Ð² ÑÐºÐ¾Ð¼Ñ Ð²ÑдбÑваÑÑÑÑÑ Ð¿ÑезенÑаÑÑÑ ÑоваÑÑ Ñ Ð²ÑзиÑÑÐ²ÐºÐ¾Ñ ÑÑого ж ÑоваÑÑ. ÐнÑеÑâ
ÐмÑÐ½Ð½Ñ Ð²ÑдповÑдаÑи вÑÑм поÑÑебам ÑÑÑаÑноÑÑÑ Ñа вимогам клÑÑнÑÑв- забезпеÑиÑÑ ÑозвиÑок Ñа пÑоÑвÑÑÐ°Ð½Ð½Ñ Ð±ÑÑика.
ЯкÑÑÑÑ Ð¿ÑедÑÑавленого ÑоваÑÑ Ð² поÑÐ´Ð½Ð°Ð½Ð½Ñ Ð· пÑавилÑно обÑаним дизайном Ñа пÑдÑбÑаним пеÑÑоналом однознаÑно забезпеÑаÑÑ Ð²Ð¸Ð·Ð½Ð°Ð½Ð½Ñ Ñа попÑлÑÑнÑÑÑÑ, Ñо Ñ Ð¿Ð¾ÑоджÑÑ Ð¿Ð¾Ð¿Ð¸Ñ. Саме меÑÐµÐ¶Ñ Ð±ÑÑикÑв поÑоджÑÑÑÑ Ð¿ÑопозиÑÑÑ Ð½Ð° ÑÑÐ·Ð½Ñ Ð²Ð¸Ð´Ð¸ ÑоваÑÑв, адже на Ð¾Ð´Ð½Ñ ÐµÐºÑклÑÐ·Ð¸Ð²Ð½Ñ ÑÑÑ ÑÑвоÑÑÑÑÑÑÑ ÑоÑÐ½Ñ Ð°Ð½Ð°Ð»Ð¾Ð³Ñв. Ðи маÑмо можливÑÑÑÑ ÑпоÑÑеÑÑгаÑи Ñе на пÑÐ¸ÐºÐ»Ð°Ð´Ñ ÑÐ°ÐºÐ¸Ñ Ð²ÑÐ´Ð¾Ð¼Ð¸Ñ Ð±ÑендÑв Ñк Louis Vuitton, Chanel, Gucci, Guess Ñ Ñ.д.
Ðа ÑвоÑм економÑÑним знаÑеннÑм бÑÑÑк ÑÑвоÑÑÑ ÐºÐ¾Ð½ÐºÑÑенÑне ÑеÑедовиÑе .Це викликано Ñк ÑкÑÑÑÑ ÑоваÑÑв, ÑÑновим еквÑваленÑом Ñа Ñ ÑозÑаÑÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ Ð²ÑдÑгÑÐ°Ñ Ð½Ðµ оÑÑÐ°Ð½Ð½Ñ ÑолÑ. Ðдже пÑавилÑне ÑозÑаÑÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ Ð¼Ð¾Ð¶Ðµ пÑиваблÑваÑи покÑпÑÑв з ÑнÑÐ¸Ñ ÐºÑаÑн, Ñо пеÑедбаÑÐ°Ñ Ð½Ð°Ð´Ñ Ð¾Ð´Ð¶ÐµÐ½Ð½Ñ Ð²Ð°Ð»ÑÑÐ½Ð¸Ñ Ð¾Ð´Ð¸Ð½Ð¸ÑÑ.
ÐÑдкÑиÑÑÑ Ð±ÑлÑÑÐ¾Ñ ÐºÑлÑкоÑÑÑ Ð±ÑÑÑкÑв ÑвÑдÑиÑÑ Ð¿Ñо Ñе, Ñо в кÑаÑÐ½Ñ Ð·ÑоÑÑÐ°Ñ ÑиÑло наÑÐµÐ»ÐµÐ½Ð½Ñ Ð· знаÑними Ð´Ð¾Ñ Ð¾Ð´Ð°Ð¼Ð¸. РвÑдповÑдно до ÑÑого Ñ Ð½Ð°ÑÐµÐ»ÐµÐ½Ð½Ñ Ð·ÑоÑÑаÑÑÑ Ð²Ð¸Ð¼Ð¾Ð³Ð¸ до ÑкоÑÑÑ ÑоваÑÑ Ñа обÑлÑговÑваннÑ.
ÐÑÑÑки не ÑÑлÑки ÑоÑмÑÑÑÑ ÐºÑлÑÑÑÑÑ ÑоÑгÑвлÑ, але Ñ Ð²Ð¸Ð·Ð½Ð°ÑаÑÑÑ Ñмак наÑеленнÑ. ÐÑÑановлÑÑÑÑ ÑÑÐ²ÐµÐ½Ñ ÑкоÑÑÑ ÑоваÑÑ Ñа визнаÑаÑÑÑ ÑÑÐ¸Ð»Ñ Ð¿Ð¾Ð´Ð°ÑÑ Ð¹Ð¾Ð³Ð¾. ÐÑÑики â демонÑÑÑÑÑÑÑ Ð¼Ð¾Ð¶Ð»Ð¸Ð²Ð¾ÑÑÑ Ñеклами в певнÑй ÑÑеÑÑ Ñа вÑдповÑднÑÑÑÑ ÑÑÑаÑним ÑÐµÑ Ð½Ð¾Ð»Ð¾Ð³ÑÑним Ñмовам.