СоÑÑалÑÐ½Ñ Ð¼ÐµÑÐµÐ¶Ñ , ÑÐ¾Ð·Ñ Ð¸ÑÑÑÑÑ Ð¿ÑÐ¸Ñ ÑÐºÑ Ð¿ÑдÑоÑÑаÑÑого поколÑннÑ, Ñе в Ð¼Ð¾Ð»Ð¾Ð´Ñ Ñоки. ÐÑÑи вже Ñ ÑÐ°Ð¼Ð¾Ð¼Ñ ÑÐ½Ð¾Ð¼Ñ Ð²ÑÑÑ Ð¿ÑоÑÑÑÑ ÑвоÑÑ Ð±Ð°ÑÑкÑв кÑпиÑи Ñм Ñ Ð¿Ð¾Ð´Ð°ÑÑнок Ñкий не бÑÐ´Ñ Ð³Ð°Ð´Ð¶ÐµÑ, Ñи Ñо ÑелеÑон, планÑÐµÑ Ð°Ð±Ð¾ ÑгÑова пÑиÑÑавка. Ðле вÑÐµÐ½Ñ Ð¿Ð¾Ð¿ÐµÑеджаÑÑÑ, Ñо дÑÑÑм, ÑÐºÑ Ð½Ðµ доÑÑгли 11 ÑокÑв Ð½Ñ Ð² ÑÐºÐ¾Ð¼Ñ ÑÐ°Ð·Ñ Ð½Ðµ можна кÑпÑваÑи мобÑлÑÐ½Ñ Ð¿ÑиÑÑÑоÑ, оÑобливо з ÐнÑеÑнеÑом. ÐÑÑи пÑоÑÑо вÑÐ´Ñ Ð¾Ð´ÑÑÑ Ð²Ñд ÑеалÑноÑÑÑ Ð²Ð¾Ð½Ð¸ ÑÑаÑÑÑ Ð·Ð°Ð¼ÐºÐ½ÑÑими, Ñ ÑаÑÑо гÑаÑÑиÑÑ Ñ Ð¶Ð¾ÑÑÑÐ¾ÐºÑ ÑгÑи вони забÑваÑÑÑ Ð¿Ñо моÑалÑÐ½Ñ ÑÑнноÑÑÑ, ÑакÑ, Ñк добÑо, ÑпÑаведливÑÑÑÑ, дÑÑжба. Ñ.д.
ÐапÑиклад, ÑанÑÑе коли наÑÑ Ð±Ð°ÑÑки Ñе бÑли дÑÑÑми, новÑÑÐ½Ñ ÑеÑ
нологÑÑ Ð±Ñли не наÑÑÑлÑки ÑÐ¾Ð·Ð²Ð¸Ð½ÐµÐ½Ñ Ñк нинÑ, ÑÐ¾Ð¼Ñ ÑÐ¾Ð´Ñ Ð²Ð¸Ð¹ÑовÑи на вÑлиÑÑ Ð¼Ð¾Ð¶Ð½Ð° бÑло побаÑиÑи дÑÑей ÑÐºÑ Ð³Ñали Ñи Ñо в ÑÐºÐ°ÐºÐ°Ð»ÐºÑ Ñи в кваÑа, заÑаз Ñеж можна побаÑиÑи дÑÑей на вÑлиÑÑ, але вони ÑкÑо Ñ Ð³ÑаÑÑÑ Ñ ÑкÑÑÑ ÑгÑи Ñо Ñе ÑкоÑÑÑе наÑлÑдÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ ÐºÐ¾Ð¼Ð¿â
СпÑвпеÑеживаннÑ, жалÑÑÑÑ, Ð´Ð¾Ð¿Ð¾Ð¼Ð¾Ð³Ñ ÑÐ»Ð°Ð±ÐºÐ¾Ð¼Ñ Ð·ÑÑÑÑÑÑаÑÑÑÑÑ Ð²Ñе ÑÑдÑе. ÐоÑÑÑокÑÑÑÑ Ñ Ð½Ð°ÑилÑÑÑво ÑÑÐ°Ñ Ð±Ñденним Ñ Ð·Ð²Ð¸Ñним. ÐÑи ÑÑÐ¾Ð¼Ñ Ð´ÑÑи не вÑддаÑÑÑ ÑÐ¾Ð±Ñ Ð·Ð²ÑÑÑ Ñ ÑвоÑÑ Ð´ÑÑÑ Ñ Ð½Ðµ пеÑедбаÑаÑÑÑ Ð½Ð°ÑлÑдкÑв. Ðони вÑÑаÑаÑÑÑ Ð·Ð´Ð°ÑнÑÑÑÑ Ñ Ð±Ð°Ð¶Ð°Ð½Ð½Ñ ÑамоÑÑÑйно зайнÑÑи Ñебе, змÑÑÑовно Ñ ÑвоÑÑо гÑаÑи, не докладаÑÑÑ Ð·ÑÑÐ¸Ð»Ñ Ð´Ð»Ñ Ð²Ð¸Ð½Ð°Ñ Ð¾Ð´Ñ Ð½Ð¾Ð²Ð¸Ñ ÑгоÑ, Ð´Ð»Ñ ÑÑвоÑÐµÐ½Ð½Ñ Ð²Ð»Ð°Ñного ÑÑвного ÑвÑÑÑ. Це вÑдбиваÑÑÑÑÑ Ð½Ð° ÑÑоÑÑÐ½ÐºÐ°Ñ Ð´ÑÑей. Ðм не ÑÑкаво ÑпÑлкÑваÑиÑÑ Ð¾Ð´Ð¸Ð½ з одним. Ð ÑкÑо й ÑпÑлкÑÑÑÑÑÑ, Ñо Ñе ÑпÑлкÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ Ð±ÑлÑÑ ÑÑ Ð¾Ð¶Ðµ на ÑоÑмалÑне, дÑÑÑм нÑÑого обговоÑÑваÑи кÑÑм ÑвоÑÑ Ð³Ð°Ð´Ð¶ÐµÑÑв. Ðони волÑÑÑÑ Ð½Ð°ÑиÑнÑÑÑ ÐºÐ½Ð¾Ð¿ÐºÑ Ñ ÑекаÑи Ð½Ð¾Ð²Ð¸Ñ Ð³Ð¾ÑÐ¾Ð²Ð¸Ñ Ñозваг. Також вÑÑ Ð¼Ð¸ дÑмаÑмо, Ñо ÑелеÑони полегÑÑÑÑÑ ÑпÑлкÑваннÑ, але Ñе не Ñак.
РезÑлÑÑаÑи доÑлÑÐ´Ð¶ÐµÐ½Ð½Ñ Ð¿Ð¾ÐºÐ°Ð·Ð°Ð»Ð¸, Ñо Ñаме ÑпÑлкÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ Ð· вÑÑÑÑалÑними дÑÑзÑми з ÑоÑÑалÑниÑ
меÑеж негаÑивно познаÑаÑÑÑÑÑ Ð½Ð° ÑÑмейниÑ
ÑÑоÑÑнкаÑ
Ñ Ð·Ð°Ð³ÑожÑÑ ÑозвиÑÐºÑ ÐºÐ¾Ð½ÑлÑкÑÑ. ÐапÑиклад: ÑÑмâ
ÐокÑема Ð¼Ð¾Ð´Ð½Ñ Ð³Ð°Ð´Ð¶ÐµÑи погано впливаÑÑÑ Ð½Ð° ÑÑÑаÑÐ½Ð¸Ñ ÑÑÑденÑÑв. ЧеÑез поÑÑÑйне викоÑиÑÑÐ°Ð½Ð½Ñ Ð¼Ð¾Ð±ÑлÑÐ½Ð¸Ñ ÑелеÑонÑв, планÑеÑÑв, айÑонÑв Ñ ÑнÑÐ¸Ñ Ð³Ð°Ð´Ð¶ÐµÑÑв Ð²Ð¸ÐºÐ»Ð¸ÐºÐ°Ñ Ñ ÑÑÑаÑÐ½Ð¸Ñ ÑÑÑденÑÑв ÑÑивожнÑÑÑÑ, в Ð½Ð¸Ñ Ð·Ð½Ð¸Ð¶ÑÑÑÑÑÑ ÑÑпÑÑнÑÑÑÑ Ñ Ð½Ð°Ð²ÑаннÑ. Ðоли Ð²Ð¸ÐºÐ»Ð°Ð´Ð°Ñ ÑозповÑÐ´Ð°Ñ Ð»ÐµÐºÑÑÑ, Ñо, зазвиÑай, бÑлÑÑÑÑÑÑ ÑÑÑаÑÐ½Ð¸Ñ ÑÑÑденÑÑв ÑидÑÑÑ Ñ ÑелеÑÐ¾Ð½Ð°Ñ , не ÑлÑÑ Ð°ÑÑи пÑо Ñо вÑн ÑозповÑÐ´Ð°Ñ Ñ Ñим Ñамим забÑваÑÑÑ Ð¿Ñо Ð¿Ð¾Ð²Ð°Ð³Ñ Ð´Ð¾ ÑÑаÑÑого, ÑобÑо до викладаÑа. Теж Ñаме Ñз ÑколÑÑами, ÑÐºÑ Ð¼Ð¾Ð¶ÑÑÑ Ð¿Ñд ÑÐ°Ñ ÑÑÐ¾ÐºÑ ÑлÑÑ Ð°Ñи мÑÐ·Ð¸ÐºÑ Ñ Ð½Ð°ÑÑÐ½Ð¸ÐºÐ°Ñ . Уже навÑÑÑ Ñ ÑадоÑок дÑÑи пÑиноÑÑÑÑ Ñ Ñ Ð¸Ð·ÑÑÑÑÑÑ ÑвоÑми планÑеÑами, ÑмаÑÑÑонами Ñ ÑнÑими пÑиÑÑÑоÑми .
ЧеÑез ÑÑÐ·Ð½Ñ Ð¼Ð¾Ð´Ð½Ñ Ð³Ð°Ð´Ð¶ÐµÑи ми ÑпоÑÑеÑÑгаÑмо маÑове моÑалÑне ÑозÑаÑÑваннÑ, пÑи ÑÐºÐ¾Ð¼Ñ Ð¼Ð°Ð¹Ð¶Ðµ кожен пÑедÑÑавник нового поколÑÐ½Ð½Ñ Ð¿ÑддаÑÑÑÑÑ Ð²Ð¿Ð»Ð¸Ð²Ñ ÑнÑÐ¸Ñ Ð»Ñдей, ÑÑÑÑÑÑÑ Ð³ÑоÑÑ Ñ Ð±Ð°ÑÑкÑв, або викидаÑÑÑ Ð²ÑÑ ÑÐ²Ð¾Ñ Ð·Ð°ÑплаÑÑ Ð½Ð° покÑÐ¿ÐºÑ Ð³Ð°Ð´Ð¶ÐµÑа дÑмаÑÑи Ñо Ñе модно. ÐÑди не випÑÑкаÑÑÑ Ð³Ð°Ð´Ð¶ÐµÑи Ð·Ñ ÑвоÑÑ ÑÑк. Ðони з ними в каÑе,кÑно, пÑд ÑÐ°Ñ Ð¿ÑÐ¸Ð¹Ð¾Ð¼Ñ ÑжÑ,навÑÑÑ Ñ ÑÑалеÑÑ. ÐÑе Ñе пÑизвело до Ñого, Ñо лÑдей ÑÑнÑÑÑÑ Ñ Ð¿ÐµÑÑÑ ÑеÑÐ³Ñ Ð·Ð° ÑÑ Ð¿Ð¾ÐºÑпки а не за заÑлÑги.
ТобÑо ÑкÑо Ñ Ñебе новий ÑмаÑÑÑон , Ñо лÑди не ÑÑвÑдомлено бÑдÑÑÑ Ð·Ð²ÐµÑÑаÑи на Ñебе ÑвагÑ. Ðле не бÑдемо забÑваÑи, Ñо Ñ Ñ Ð°Ð´ÐµÐºÐ²Ð°ÑÐ½Ñ Ð»Ñди, ÑÐºÑ ÐºÑпÑÑÑÑ Ð³Ð°Ð´Ð¶ÐµÑи Ð´Ð»Ñ Ð¾ÑобиÑÑÐ¸Ñ Ð·ÑÑÑноÑÑей Ñ Ð¿Ð¾ÑÑаÑивноÑÑÑ. РговоÑÑÑи пÑо негаÑÐ¸Ð²Ð½Ñ ÑÑоÑÐ¾Ð½Ñ Ð² гаджеÑÑ ÑлÑд зазнаÑиÑи, Ñо Ñ Ñ Ð¿Ð»ÑÑи.
ÐеÑÑий плÑÑ â Ñе вÑебÑÑний ÑозвиÑок лÑдини, зокÑема дÑÑей, поÑинаÑÑи з 3 ÑокÑв (коли дÑÑи поÑинаÑÑÑ ÑÑкавиÑиÑÑ Ð½Ð¾Ð²Ð¸Ð¼Ð¸ пÑиÑÑÑоÑми) можна вÑÑановиÑи на ноÑÑбÑк або планÑÐµÑ ÑозвиваÑÑÑ ÑгÑи, Ñо вÑдповÑдаÑÑÑ Ð²ÑкÑ. Ðоловне конÑÑолÑваÑи ÑÐ°Ñ Ð¿Ñоведений з гаджеÑом. ÐÑи ÑÑÐ¾Ð¼Ñ ÐºÐ¾Ð¶Ð½Ñ 20 Ñ Ð²Ð¸Ð»Ð¸Ð½ ÑобиÑи пеÑеÑвÑ, Ñоб оÑÑ Ð²ÑдпоÑили.
ÐÑже, говоÑÑÑи пÑо моÑалÑний вплив модниÑ
гаджеÑÑв на лÑÐ´Ð¸Ð½Ñ Ð¼Ð¾Ð¶Ð½Ð° ÑказаÑи, Ñим Ð´Ð°Ð»Ñ Ñде ÑеÑ
нÑÑний пÑогÑÐµÑ Ñим агÑеÑивнÑÑÑ ÑÑаÑÑÑ Ð»Ñди, в ниÑ
авÑомаÑиÑно Ð·Ð½Ð¸ÐºÐ°Ñ Ð²ÑдÑÑÑÑÑ Ð¼Ð¾ÑалÑного обовâ
ÐÑди пеÑеÑÑаÑÑÑ ÑÑнÑваÑи один одного, але в ÑÑÑаÑÐ½Ð¾Ð¼Ñ ÑвÑÑÑ Ð²Ñд гаджеÑÑв нÑкÑди не подÑнеÑÑÑ, лÑдина ж не бÑде по кÑлÑка Ñаз на Ð´ÐµÐ½Ñ Ð²ÑдпÑавлÑÑи ÑелегÑамÑ, Ñоб ÑоÑÑ Ð¿Ð¾Ð²ÑдомиÑи комÑÑÑ. Також за Ð´Ð¾Ð¿Ð¾Ð¼Ð¾Ð³Ð¾Ñ Ð³Ð°Ð´Ð¶ÐµÑÑв можна ÑпÑлкÑваÑиÑÑ Ð· ÑÑдними, ÑÐºÑ Ð·Ð° коÑдоном. Рможна бÑдÑ-де викликаÑи ÑÐ²Ð¸Ð´ÐºÑ Ñи Ñо Ð¿Ð¾Ð¶ÐµÐ¶Ð½Ñ Ð´Ð¾Ð¿Ð¾Ð¼Ð¾Ð³Ñ, Ñак Ñк ÑелеÑон завжди пÑд ÑÑкоÑ. Також за Ð´Ð¾Ð¿Ð¾Ð¼Ð¾Ð³Ð¾Ñ Ð³Ð°Ð´Ð¶ÐµÑÑв ми можемо збеÑегÑи ÑÐ²Ð¾Ñ ÑаÑÐ»Ð¸Ð²Ñ Ð¼Ð¾Ð¼ÐµÐ½Ñи за Ð´Ð¾Ð¿Ð¾Ð¼Ð¾Ð³Ð¾Ñ ÑоÑо- Ñа вÑдео-зйомок Ñа в майбÑÑнÑÐ¾Ð¼Ñ Ð¿ÐµÑежиÑи ÑÑ Ð¿Ð¾ÑÑÑÑÑ. ÐÑоÑÑо коÑиÑÑÑÑÑиÑÑ Ð½Ð¸Ð¼Ð¸ необÑ
Ñдно з ÑозÑмом, поÑÑÑбно маÑи ÑÑÑÐ¹ÐºÑ Ð¿ÑиÑ
ÑÐºÑ Ñ Ð½Ðµ вÑÑаÑаÑи конÑÐ°ÐºÑ Ð· ÑеалÑнÑÑÑÑ. ÐоÑÑÑбно памâ