«Краса душі надає принадність навіть непоказному тілу,
так само, як неподобство душі накладає на
найпрекрасніше тіло якийсь особливий відбиток,
який збуджує в нас незрозумілу огиду.»
Г. Лессінг
Сучасний надшвидкісний темп життя, загальна залежність від мережі INTERNЕT, новітні маркетингові технології, рекламні гасла та засоби масової інформації диктують, а інколи і примусово нав
Ðа пÑевеликий Ð¶Ð°Ð»Ñ Ð½ÑвелÑÑÑÑÑÑ Ñа знеÑÑнÑÑÑÑÑÑ ÑÐ°ÐºÑ Ð·Ð°Ð³Ð°Ð»ÑнолÑдÑÑÐºÑ ÑкоÑÑÑ Ñк ÑкÑомнÑÑÑÑ, ÑеÑнÑÑÑÑ, безкоÑиÑливÑÑÑÑ, вÑдповÑдалÑнÑÑÑÑ. ÐÑ
замÑнÑÑÑÑ Ð²ÑдвеÑÑа, Ñнколи навÑÑÑ Ð°Ð³ÑеÑивна навâ
ÐмÑни Ñ ÑÑÑаÑÐ½Ð¾Ð¼Ñ ÑÑÑпÑлÑÑÑÐ²Ñ Ð½Ðµ залиÑили поза ÑÐ²Ð°Ð³Ð¾Ñ Ñ ÑÑÐ°Ð²Ð»ÐµÐ½Ð½Ñ Ð´Ð¾ влаÑного ÑÑла. ÐаÑне, доглÑнÑÑе, ÑпоÑÑивне ÑÑло ÑÑало Ñдеалом, ÑÑллÑ, Ð·Ð°Ð´Ð»Ñ Ð´Ð¾ÑÑÐ³Ð½ÐµÐ½Ð½Ñ ÑÐºÐ¾Ñ Ð¿Ð¾ÐºÐ»Ð°Ð´Ð°ÑÑÑÑÑ Ð½ÐµÐ¹Ð¼Ð¾Ð²ÑÑнÑ, Ñнколи навÑÑÑ ÑиÑанÑÑÐ½Ñ Ð·ÑÑиллÑ. Родного Ð±Ð¾ÐºÑ Ñе ÑÑимÑлÑÑ Ð»Ñдей до Ð²ÐµÐ´ÐµÐ½Ð½Ñ Ð·Ð´Ð¾Ñового ÑпоÑÐ¾Ð±Ñ Ð¶Ð¸ÑÑÑ, занÑÑÑ ÑпоÑÑом, Ð²Ð¶Ð¸Ð²Ð°Ð½Ð½Ñ ÐºÐ¾ÑиÑÐ½Ð¾Ñ ÐµÐºÐ¾Ð»Ð¾Ð³ÑÑно ÑиÑÑÐ¾Ñ ÑжÑ, зâ
Таким Ñином з ÑаÑом змÑнÑÑÑÑÑÑ ÑÑÑпÑлÑна моÑалÑ, ÑоÑмÑÑÑÑÑÑ Ð½Ð¾Ð²Ñ ÑÑадиÑÑÑ Ñа ÑÑвленнÑ, ÑоÑмÑÑÑÑÑÑ Ð½Ð¾Ð²Ñ Ð¿Ð°ÑÑеÑни поведÑнки. ÐаÑи здоÑове гаÑне ÑÑло ознаÑаÑ, Ñо лÑдина ÑÑзиÑно здоÑова, доÑÑаÑнÑо пÑидÑлÑÑ ÑаÑÑ Ð·Ð°Ð´Ð»Ñ ÑÑого, володÑÑ Ð´Ð¾ÑÑаÑнÑÐ¾Ñ ÐºÑлÑкÑÑÑÑ Ð²ÑдповÑдниÑ
ÑеÑÑÑÑÑв (Ñ ÑÐ¾Ð¼Ñ ÑиÑÐ»Ñ Ñ Ð¼Ð°ÑеÑÑалÑниÑ
) Ð´Ð»Ñ Ð¹Ð¾Ð³Ð¾ пÑдÑÑимки. Це, в ÑÐ²Ð¾Ñ ÑеÑгÑ, пÑдвиÑÑÑ ÑÑÑпÑлÑний ÑÑаÑÑÑ Ð»Ñдини; ÑÑло ÑÑÐ°Ñ Ð¾Ð±â
ÐездÑмне копÑÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ Â«Ð½Ð¾Ð²Ð¸Ñ
ноÑм» ÑаÑÑо пÑизводиÑÑ Ð´Ð¾ ÑÑмниÑ
наÑлÑдкÑв, Ñнколи навÑÑÑ Ð´Ð¾ ÑÑагÑÑниÑ
. Ðâ
Саме ÑÐ¾Ð¼Ñ Ñак легко багаÑо Ð¼Ð¾Ð»Ð¾Ð´Ñ Ð»ÑÐ³Ð°Ñ Ð¿Ñд ÑкалÑÐ¿ÐµÐ»Ñ Ð¿Ð»Ð°ÑÑиÑного Ñ
ÑÑÑÑга, ÑÐ¾Ð¼Ñ ÑÐ°ÐºÑ ÑÐ°Ð»ÐµÐ½Ñ Ð¿Ð¾Ð¿ÑлÑÑнÑÑÑÑ Ð¼Ð°ÑÑÑ ÐºÐ¾ÑмеÑиÑÐ½Ñ Ñнâ
Ð ÑезÑлÑÑÐ°Ñ ÑÑÑÑ ÑенденÑÑÑ Ð¼Ð¾Ð¶Ð½Ð° завжди зÑÑÑÑÑÑи на вÑлиÑÑ: Ð¾Ð´Ð½Ð°ÐºÐ¾Ð²Ñ ÑÑÑÑÐ½Ñ ÑилÑÐºÐ¾Ð½Ð¾Ð²Ñ Ð¾Ð±Ð»Ð¸ÑÑÑ, Ð¾Ð´Ð½Ð°ÐºÐ¾Ð²Ñ ÑÑÑÑÐ½Ñ ÑилÑÐºÐ¾Ð½Ð¾Ð²Ñ ÑÑла. Ðâ
РпоÑÑм наÑÑÐ°Ñ Ð³Ð»Ð¸Ð±Ð¾ÐºÐµ, гнÑÑÑÑе, ÑпÑÑÑоÑÑÑÑе ÑозÑаÑÑваннÑ. ТÑивала депÑеÑÑÑ, пÑÐ¸Ñ Ð¾Ð»Ð¾Ð³ÑÑÐ½Ñ Ð¿Ñоблеми, навÑÑÑ Ð¿ÑÐ¸Ñ ÑÑÐ½Ñ Ñозлади. ÐÐ¾Ð»Ð¾Ð´Ñ Ð¾Ð¿Ð¸Ð½ÑÑÑÑÑÑ Ð¿ÐµÑед неÑпÑоможнÑÑÑÑ Ð´Ð¾ÑÑгÑи Ð±Ð°Ð¶Ð°Ð½Ð¸Ñ Ñ ÑÐ°ÐºÐ¸Ñ Ð¿ÑимаÑÐ½Ð¸Ñ Â«90-60-90». ФÑзиÑно неможливо поÑÑÑиÑи закони ÐÑиÑоди Ñ ÑÑаÑи ÑÑ Ð¾Ð¶Ð¾Ñ Ð½Ð° лÑлÑÐºÑ ÐаÑбÑ. РазÑÑа невÑдповÑднÑÑÑÑ Ð±Ð°Ð¶Ð°Ð½Ð¾Ð³Ð¾ Ñа ÑеалÑного ÑÑÐ°Ñ Ð¿ÑиÑÐ¸Ð½Ð¾Ñ Ð¿Ð¾Ñви внÑÑÑÑÑнÑÑ ÐºÐ¾Ð½ÑлÑкÑÑв, з Ñкими далеко не кожна оÑобиÑÑÑÑÑÑ Ð¼Ð¾Ð¶Ðµ впоÑаÑиÑÑ ÑамоÑÑÑйно.
ÐеÑÑÑимне ÑанаÑиÑне Ð±Ð°Ð¶Ð°Ð½Ð½Ñ Ð¼Ð°Ñи ÑдеалÑне ÑÑло ÑÑÐ°Ñ Ð¿ÑиÑÐ¸Ð½Ð¾Ñ Ð¿Ð¾Ð³ÑÑÑÐµÐ½Ð½Ñ Ñ ÑепÑодÑкÑивного здоÑовâ
Ðе беÑеÑÑÑÑ Ð´Ð¾ Ñваги внÑÑÑÑÑнÑй ÑвÑÑ Ð»Ñдини, ÑÑ Ð¿Ð¾ÑÑÑÑÑ, емоÑÑÑ. ХоÑа внÑÑÑÑÑÐ½Ñ ÐºÑаÑа Ñа гаÑмонÑйнÑÑÑÑ Ñ Ð·Ð°Ð¿Ð¾ÑÑÐºÐ¾Ñ ÑÑÐ°Ð½Ð¾Ð²Ð»ÐµÐ½Ð½Ñ Ð·ÑÑÐ»Ð¾Ñ Ð¾ÑобиÑÑоÑÑÑ Ñа побÑдови еÑекÑÐ¸Ð²Ð½Ð¸Ñ Ð²Ð·Ð°ÑмовÑдноÑин Ñ ÑÑÑпÑлÑÑÑвÑ. Ð Ñ, Ñк педагог, ÑÑÐ°Ð²Ð»Ñ Ð¿ÐµÑед ÑÐ¾Ð±Ð¾Ñ Ð¼ÐµÑÑ Ð´Ð¾ÑÑгÑи гаÑмонÑÑ Ð²Ð»Ð°Ñного внÑÑÑÑÑнÑого ÑвÑÑÑ, ÑÑнÑваÑи ÐºÐ¾Ð¶Ð½Ñ Ð¾ÑобиÑÑÑÑÑÑ Ñк неповÑоÑнÑ, ÑÑавиÑи на пеÑÑий ÑÐ°Ð±ÐµÐ»Ñ ÑÐ°ÐºÑ Ð»ÑдÑÑÐºÑ ÑкоÑÑÑ Ñк дÑÑевнÑÑÑÑ, ÑкÑомнÑÑÑÑ, поÑÑднÑÑÑÑ, ÑиÑÑÑÑÑ, добÑоÑÑ, ÑеÑнÑÑÑÑ. ЯкÑо кожен Ñз Ð½Ð°Ñ Ð±Ñде кеÑÑваÑиÑÑ Ñим пÑоÑÑим моÑалÑним пÑинÑипом, пÑийме його Ñк влаÑний, — ÑвÑÑ Ð·Ð¼ÑниÑÑÑÑ Ð½Ð° кÑаÑе.
ÐÑдÑÑке ÑÑло Ñк ÑÑзиÑна оболонка Ð¼Ð°Ñ Ð±ÑÑи гаÑним Ñ Ð·Ð°Ð´Ð»Ñ ÑÑого ваÑÑо пÑикладаÑи зÑÑиллÑ, але кÑаÑа повинна йÑи зÑеÑедини. ÐÑаÑа Ñа ÑвÑÑло дÑÑÑ Ð¾ÑÑÑÑ ÑÑло, ÑоблÑÑи його надзвиÑайно пÑивабливим.