Ми люди, і всі ми залежні певним чином один від одного. Зважаючи на той фактор, що ми прив’язані до суспільства, надзвичайно необхідно вміти знаходити спільну мову з його членами. А в такому разі, етика спілкування та партнерських відносин, тим паче в сервісі, повинна бути на вищому рівні. Розглянемо ж які саме правила ділового спілкування вона передбачає…
Перше, кожен із нас вимагає чесності з собою, тому першим правилом є передача правдивої інформації своєму діловому партнеру. Перед тим як повідомляти недостовірну інформацію, подумайте, чи хотіли б ви, щоб так вчинили з вами. Адже, як говориться в народі: « Що посієш, те й пожнеш».
Другим правилом є те, що все необхідне в рамках ділового співробітництва повинно бути представлене переконуючим та зрозумілим.
Третє правило говорить, що в діловій комунікації із партнерами треба бути відкритими та зважати на потребу інтересів співробітників. Не варто говорити більше, або менше потрібної інформації.
Четверте. Питання завжди задається для того, щоб отримати бажану відповідь, в свою чергу, прохання має передбачати виконання певної дії. Працюючи в сервісі, не забувайте четверте правило.
П’яте правило є головною умовою у взаємодії ділових партнерів, до нього відносяться вміння уважно слухати, що є одною з умов розуміння один одного.
В шостому правилі наголошується на тому, що етика ділових контактів передбачає відсторонення від такої думки, яка дає уявлення, що все нове — обов’язкого погане, а те, що запропоноване іншими – сумнівне.
І одним з головних на мою думку, є сьоме правило, яке помістило в собі врахування всіх індивідуальних та психологічних особливостей партнерів заради інтересів справи. Адже, якщо компанією буде керувати «інструменталіст» нічого хорошого з цього не вийде, адже він буде зацікавлений лише матеріальною винагородою (грошима), і не зважатиме на інтереси співробітників, що в сфері обслуговування не є прийнятним.
При діловому спілкуванні необхідно враховувати національність. Наприклад англійці цінять увагу (їм варто надсилати вітальні записки або дарувати сувеніри), жінки не одягають занадто багато прикрас, та роблять легкий макіяж, рекомендовані кольори в одязі це поєднання чорного з білим, або рожевим. В Англії говорять тихо на середній дистанції.
Німці відомі своїм педантизмом, і, не дай Боже, запізнитись на ділову зустріч з ними. До того ж вони полюбляють наводити приклади та факти, та не перейдуть до наступного питання не закінчивши перше. Для них важливо бути впевненими, що вони прийдуть до якогось рішення, інакше, переговори і не відбувалися б.
З французами переговори проходять повільно, вони не люблять переходити відразу до важливого питання, а йдуть до нього поступово. Найкращий час для переговорів з 11.00, але зважте на те, що самі вони не завжди пунктуальні. Французи негативно відносяться до компромісів, про справи потрібно говорити лише після того, як подадуть каву. Ділові стосунки з ними підтримувати не так вже й легко.
Зовсім протилежні іспанці, дуже відкритий та щирий народ, з ними переговори проходять надзвичайно легко, починати розмову слід на неділову тему. На переговори варто одягтись попристойніше, адже вони відносяться до тих людей, які зустрічають по зовнішньому вигляді.
Американці цінять відкритість та щирість, з некомпетентними та необізнаними людьми мати справи не будуть. Не витрачають час на формальності, відразу переходять до діла. Характерною рисою є агресивний, напористий вид переговорів, з ними потрібного говорити чітко та голосно на великій дистанції.
Китайці звертають увагу під час ділових зустрічей на створення дружніх відносин та захоплені предметом переговорів. Варто очікувати, що під кінець домовленостей, вони внесуть поправки в свою користь. Процес може тривати навіть місяць, вони любителі довгих переговорів.
Працівник в сфері туризму має справу з різними національностями, не тільки з тими, які тут наведені, і тому перед переговорами він повинен дізнатися про культуру та традиції, ментальність та типи поведінки даного виду співробітників чи партнерів.
Туризм займає чільне місце в економіці та культурному розвитку країни, дана сфера є одною з швидко розвиваючих. Індустрію по прийняттю гостей включає в себе такі пункти: готелі, кафе, ресторани, екскурсії, музеї, тощо.
Гостинність включає в себе виробництво туристичних послуг, хороший обслуговуючий персонам та комфортне середовище відпочинку. Забезпечення безпеки та психологічної і фізичної зручності не повинно бути на другому плані.
Завжди потрібно пам’ятати про поняття «гість» яке домінує в сфері туризму, та понятті гостинності. Саме від гостя залежить розвиток вашого бізнесу та від того, як ви задовольнятимете потребі даного користувача. Працівникам туристичної сфери потрібно враховувати мету, яку гість поставив перед собою, те що він хоче дізнатися, побачити та придбати. Турист означає будь-яке лице не залежно від раси, кольору шкіри, релігії, тощо. Тому обслуговуючий персонал повинен бути надзвичайно обережний зі своєю поведінкою до тої чи іншої особи.
Можна зробити висновок, що сфера туризму передбачає виконання надзвичайно великої кількості завдань. І тому люди, які виконують роботу даного типу, повинні ставити перед собою мету зацікавити клієнтів та забезпечити їм комфортне перебування, виконуючи всі правила готельного кодексу.