Але, що в наш час означає бути в тренді: чіпляти на себе чергову порцію останнього костюмованого бренду, чи слухати музичний «хіт», мати останню модель айфону… Тренд – це головна основа впливу на людину. Суспільство знаходиться під його впливом через політику, релігію, освіту, місце народження, їжу, мистецтво, засоби масової інформації. Найбільший вплив на суспільство мають телебачення, радіо, преса та інші засоби масової інформації.
Саме вони диктують нам «що?» та «як?» робити. Тільки уявіть який вплив на людину має глянцевий журнал із привабливою особою на обкладинці, чи чергова реклама «супер дієвого» засобу для схуднення… Якщо замислитись, то хто саме задає для тренду що слухати, дивитися, про що та як міркувати, як себе поводити, всі ці помилкові уявлення про «стандарти» зовнішнього вигляду, часом і небезпечного для життя.
Скільки молодих дівчат гинуть та травмують себе лише для того, щоб досягти таких бажаних форм, про які так привабливо нашіптує суспільство. Інколи ціна такого тренду вимірюється людським життям. Намагаючись виділитись, проявити свою індивідуальність людина може й не помітити, як вже приєдналась до багатотисячних «індивідуальностей». Сучасний ритм життя наспівує нам прагнення бути успішними, багатими, відомими, незалежними та впливовими. Та чи дійсно це наші власні бажання, чи це ті самі статути, що нав`язує нам суспільний тренд. Ми немов маріонетки, пішаки на шахматній дошці.
Тренд завжди був, є, і буде контролювати суспільне життя, регулювати людські відносини та між людські стосунки. Це – його основна мета, його мораль. Підкорюючись тренду людина обмежує свою свободу вибору. На даний момент сучасна молодь не замислюється про те, що ховається за всіма цими трендами, що втрачається. Тренди позбавлені будь якої моралі. Напевно не всі, але більшість з них. Чому? Насамперед, вони залежать від людини яка впроваджує той чи інший продукт. Чи являється ця людина духовно розвиненою, моральною, чесною, чи її дії принесуть користь всім, а не тільки поповнять кишені заможних тюленів-бізнесменів.
Тренд як явище воно не постійне.
СÑÑпÑлÑно-моÑалÑÐ½Ñ ÑвиÑа виникали на пÑдÒÑÑнÑÑ Ð·Ð°Ð»ÐµÐ¶Ð½Ð¾ÑÑÑ Ñа необÑ
ÑдноÑÑÑ. ЩоÑÑ Ñа Ð¼Ð°Ñ Ð¾Ð±â
ЯкÑо ÑозглÑдаÑи ÑÑÑÑкÑÑÑÑ Ð¿Ð¾Ñви Ñакого ÑвиÑа Ñк ÑÑенд, поглиблÑваÑиÑÑ Ð² Ñамий його поÑаÑок, ÑаÑи коли заÑоджÑвалиÑÑ ÑпÑлÑноÑи, коÑолÑвÑÑва, ÑаÑи коли ÑмпеÑÑÑ Ð¿ÑоÑвÑÑали Ñа вкÑивалиÑÑ Ð¿Ð¸Ð»Ð¾Ð¼ пÑд покÑовом нового ÑаÑÑ, новиÑ
вподобанÑ, новиÑ
бажанÑ. ÐкÑÑалÑнÑÑÑÑ Ñа оÑобливÑÑÑÑ Ð»ÑдÑÑкиÑ
ÑмакÑв полÑÐ³Ð°Ñ Ð² ÑомÑ, Ñо ÑÑ
Ð½Ñ Ñак би мовиÑи моÑалÑна пÑоблемаÑика ÑÑÐ¾Ð³Ð¾Ð´ÐµÐ½Ð½Ñ Ð¿Ð¾Ð²â
«ÐаÑова кÑлÑÑÑÑа» — оÑÑ ÑÑÑÑйний важÑлÑ. ÐÑдина завжди живе ÑеÑед лÑдей. Ðи поÑÑÑйно пеÑебÑваÑмо Ñ Ð²Ð·Ð°ÑмодÑÑ Ð· ÑнÑими, в ÑиÑÑÐµÐ¼Ñ Ð¶Ð¸ÑÑÑдÑÑлÑноÑÑÑ Ð¼Ð¸ ÑпÑиÑинÑÑмо Ð¿ÐµÐ²Ð½Ñ Ð´ÑÑ ÑÑоÑовно ÑнÑÐ¸Ñ Ð»Ñдей. ÐÑдина ÑпоÑÑеÑÑгаÑ, миÑлиÑÑ, копÑÑÑ, пеÑÐµÐ¹Ð¼Ð°Ñ Ð²Ñд ÑнÑÐ¸Ñ Ð´ÐµÑÐºÑ ÐµÐ»ÐµÐ¼ÐµÐ½Ñи Ð´Ð»Ñ Ð²Ð»Ð°ÑÐ½Ð¾Ñ Ð¿Ð¾Ð²ÐµÐ´Ñнки. Ð¢Ð°ÐºÑ ÐµÐ»ÐµÐ¼ÐµÐ½Ñи Ñк ÑеÑÑÑ, доблеÑÑÑ, вÑдвага, Ñ Ð¾ÑобÑÑÑÑÑ, ÑÑйнÑÑÑÑ, ÑпÑвÑÑÑÑÑ, ÑозÑмÑннÑ, вÑÑа, лÑбов, вважалиÑÑ Ð²ÐµÑÑÐ¸Ð½Ð¾Ñ Ð»ÑдÑÑÐºÐ¸Ñ ÑкоÑÑей. Ðа Ð½Ð¸Ñ ÑÑвнÑлиÑÑ, ÑÑ ÑÑнÑвали, ними закÑÑплÑвали клÑÑви. Це бÑло акÑÑалÑно.
Якби ж можна бÑло назваÑи ÑÑ ÑкоÑÑÑ Ð¹ Ñ Ð½Ð°Ñ ÑÐ°Ñ Ð°ÐºÑÑалÑними. ÐажалÑ, але не до вÑÑÑ . ÐÑоÑви доблеÑÑÑ, ÑеÑноÑÑÑ, вÑдваги, ÑпÑвÑÑÑÑÑ Ñа ÑозÑмÑÐ½Ð½Ñ ÑпÑиймаÑÑÑÑÑ Ð²Ð¾Ñожо. Ти одÑÐ°Ð·Ñ Ð·Ð°Ð¼Ð¸ÑлÑÑÑÑÑ, Ñо лÑдина пÑагне в Ñакий ÑпоÑÑб викоÑиÑÑаÑи Ñебе ввÑйÑовÑи до Ñебе в довÑÑÑ. ЧиÑÑоÑеÑдеÑÐ½Ñ ÑиÑÑ Ð´ÑÑ Ð½Ðµ ÑпÑиймаÑÑÑÑÑ Ð½Ð°Ð»ÐµÐ¶Ð½Ð¾ ÑÐ¾Ð¼Ñ Ñо, ÑÐ°Ñ Ð»Ð¸ÑаÑÑв, доба ÑоманÑикÑв Ñа ÑнÑе, вÑе Ñе залиÑилоÑÑ Ð² минÑломÑ, Ñе попÑл Ñпаленого ÑаÑÑ. Ðи ÑÑдко коли згадÑÑмо пÑо безкоÑиÑливÑÑÑÑ Ð´Ð¾Ð¿Ð¾Ð¼Ð°Ð³Ð°ÑÑи ÑнÑим, ÑÑдко коли Ñобимо пÑиÑÐ¼Ð½Ñ ÑеÑÑ ÑвоÑм близÑким Ñа ÑÑдним без Ñкоди Ð´Ð»Ñ Ñебе.
Та вÑе ж ми маÑмо памâ