Можна ще зрозуміти молодь, з
ÐаÑпÑÐ°Ð²Ð´Ñ Ð»ÐµÐ³ÐºÐ¾Ð²Ð°Ð¶Ð½Ñ Ð´ÑÑ Ð¿ÑиводÑÑÑ Ð´Ð¾ ÑÑÑаÑÐ½Ð¸Ñ Ð½Ð°ÑлÑдкÑв. ÐÐ´Ð½Ñ ÑеагÑÑÑÑ ÑпокÑйно, ÑоблÑÑÑ Ð²Ð¸Ð³Ð»Ñд Ñо Ñак Ñ ÑÑеба бÑло, ÑнÑÑ ÑоблÑÑÑ, а поÑÑм вÑе жиÑÑÑ Ð¶Ð°Ð»ÑÑÑÑ, деÑким ÑаÑÑиÑÑ Ð¾ÑÑимаÑи ÑÐ°Ð½Ñ Ð²Ð¸Ð¿ÑавиÑи ÑÐ²Ð¾Ñ Ð¿Ð¾Ð¼Ð¸Ð»ÐºÐ¸. Ðле на ÑпÑÐ°Ð²Ð´Ñ Ð´Ñже ÑÑдко вдаÑÑÑÑÑ Ð´ÑйÑно випÑавиÑи ÑкоÑне Ñа повеÑнÑÑи довÑÑÑ Ð»Ñдини ÑÐºÑ Ð¾Ð±Ñазив. Ðдже довÑÑа в вÑдноÑÐ¸Ð½Ð°Ñ Ñе найважливÑÑе Ñа найÑÑннÑÑе. Ðожна запиÑаÑи Ñебе Ñа лÑдÑÑво «навÑÑо ÑкоÑваÑи ÑÐ°ÐºÑ Ð´ÑÑ Ð·Ð° ÑÐºÑ Ð²Ñе ÑÑвно ÑÑеба бÑде вÑдповÑдаÑи?» Ðа Ñе пиÑÐ°Ð½Ð½Ñ Ð¼Ð°Ð»Ð¾ Ñ Ñо вÑдповÑÑÑÑ, кожна лÑдина задÑмаÑÑÑÑÑ Â«Ð° й дÑйÑно, навÑÑо Ñ Ñак ÑкоÑв?» але до виÑÐ½Ð¾Ð²ÐºÑ Ñак Ñ Ð½Ðµ пÑийде, Ñе бÑде загадкоÑ, Ñка бÑде ÑÑÑи з ÑеÑедини.
Ðожна зÑобиÑи виÑновок, Ñо ÑкÑо ви вÑдÑÑваÑÑе Ñо знайÑли лÑÐ´Ð¸Ð½Ñ Ð· ÑÐºÐ¾Ñ Ð²Ð°Ð¼ комÑоÑÑно, ÑкÑй можна довÑÑиÑиÑÑ, Ñка бÑде ÑÑнÑваÑи Ñа лÑбиÑи Ð²Ð°Ñ ÑакоÑ, Ñка ви Ñ, Ñо ÑÑеба ÑÑимаÑи ÑÑ Ð¿Ð¾ÑÑÑ Ñ Ð½ÑкÑди не вÑдпÑÑкаÑи, бо ÑнÑого ÑанÑÑ Ð¼Ð¾Ð¶Ðµ Ñ Ð½Ðµ бÑÑи. Ð Ð½Ð°Ñ ÑÐ°Ñ Ð²ÐµÐ»Ð¸ÐºÐ° ÑÑдкÑÑÑÑ Ð·Ð½Ð°Ð¹Ñи Ñаме ÑÑ Ð»ÑдинÑ. Ð ÑÐºÐ¾Ñ Ð²Ð¸ вÑдÑÑваÑимеÑе ÑпоÑÑÐ´Ð½ÐµÐ½Ñ Ð´ÑÑÑ. ÐÑоÑÑо ÑÑеба навÑиÑиÑÑ Ð´Ð¾Ð±Ñе дÑмаÑи пеÑед Ñим Ñк здÑйÑниÑи необдÑÐ¼Ð°Ð½Ñ Ñа Ð»ÐµÐ³ÐºÐ¾Ð²Ð°Ð¶Ð½Ñ Ð´ÑÑ, ÑÑеба пам ÑÑаÑи, Ñо назад повеÑнÑÑи Ñе Ñо бÑло може бÑÑи дÑже важко, або не можливо взагалÑ.