Адже якщо не будуть присутні хоча б правила вихованості наприклад: не перебивати, розуміти сутність того що говориш, давати коректні поради чи свої міркування таким чином щоб це не звучало як образою для співрозмовника. Тому що, людина може не зрозуміти вас або просто буде присутня дуже сильна образа на людину. Самим «словом» можна поранити набагато сильніше ніж ударом. Кожний із нас опинявся в такій ситуації коли просто дуже важко було передати ту біль яка інколи виникала саме вході бесіди з людиною. Тому коли хочеться щось сказати потрібно добре подумати чи буде це доречним саме зараз,коли необхідно просто помовчати щоб людина мала можливість висловити те,що її турбує. Інколи є дуже доречним твердження «Мовчання золото».
Тому слід включати особливості аргументів. Аргументування-це використання під час ділової бесіди доказів на користь затвердження. Вона виступає найскладнішою частиною у процесі роботи тому, що вимагає присутність стійкості уваги і зосередженості саме на своїх знаннях під час бесіди які прийоми і методи при цьому застосовуються на все це звертають увагу.
За допомогою аргументів людина перш за все робить все можливе і не можливе для того щоб у ході висловлювання підкреслити свою професійність в тій чи іншій сфері,тому і володіє великим ступенем незаперечності і змогою переконати на користь своїм інтересам. У ході передачі інформації розрізняють різні види аргументування. Це може бути мова,бесіда,лекція як спосіб аргументації. Метою аргументування повинні виступати зміни поглядів та змінити позиції які ви використовували до цього.
Вагомою причиною виступає можлива зміна певних інтересів співрозмовника які можуть швидше прискорити сам компроміс для вирішення питання що буде влаштовувати обидві сторони. Велика кількість спеціалістів, що займаються вивченням ділового спілкування переконані що корисним є говорити поняттями тому, що людина чує набагато менше інформації, а ніж може розповісти потім розмовляти слід не багато,конкретними фразами таким чином співрозмовник буде вам довіряти тільки щоб інформація була точною.
Якщо аргументи будуть не досить зрозумілі,або перебільшення того,чого немає на справді призведе до негативних наслідків,тобто не довіра і ворожості що призведе до погіршення ваших стосунків та не взаєморозуміння. Необхідно також проявляти підтримку до співрозмовника якщо виникають певні негаразди такі як наприклад:»Ми знайдемо вихід разом,а ніж «Я думаю ви самі здатні подолати труднощі» або» Ми знайдемо…»ми «Можливо знайдемо».
Важливо вести бесіду в рамках самих інтересів співрозмовника тобто вживати ті терміни які є зрозумілими для співрозмовника не перегинати палицю як то кажуть тому, що аргументація буде не зрозумілою,перевірити чи діє ваша аргументація можливо за допомогою запитання чи репліки. І ще одне використовувати слід саме ті аргументи які викликають інтерес та позитивні емоції людини яка з вами спілкується тобто співрозмовник.
Визнавати свою правоту можливо тільки коректними способами це призводить до таких фактів:визнавати правоту якщо співрозмовник повністю правий,і це повинно спонукати його до такої манери поведінки яку використовували саме ви.
Ділова бесіда являє собою — зустріч між двома чи більше партнерами це обговорення і вирішення певних питань, налагодження комерційних відносин.
На мою думку, в ході ділової бесіди найголовніше вислухати людину зрозуміти, бути доброзичливою та привітною. Також головними вимогами які необхідні під час влаштування на роботу в підприємстві виступають по-перше повага, правильна постановка питання вони повинні бути доречними. По-друге це відповідно підібраний одяг він повинен бути охайним в традиційному стилі. Відповідати на питання слід чітко без заїкання і бурмотіння. По-третє розмову не слід затягувати потрібно завершувати за мить до того, як відчуваєте себе зайвими.
Слід звернути увагу на те, що в ніякому разі не можна запізнюватися тому що, це негативно відіб
ÐÑже, головним в пÑоÑеÑÑ Ð´ÑÐ»Ð¾Ð²Ð¾Ñ Ð±ÐµÑÑди Ñ Ð¿ÑавилÑна поÑÑановка ÑвоÑÑ Ð´Ñй, бÑдÑваÑи доÑÑлÑно поÑлÑдовнÑÑÑÑ ÑвоÑÑ Ð´Ñмок Ñак Ñоб вони бÑли зÑозÑмÑÐ»Ñ ÑнÑим, вÑаÑно запÑопоновÑваÑи ÑÐ²Ð¾Ñ Ð²Ð°ÑÑанÑи, Ñаме в Ñой Ð¼Ð¾Ð¼ÐµÐ½Ñ ÐºÐ¾Ð»Ð¸ Ñе Ñ Ð´Ð¾ÑеÑним Ñ Ð±Ñде еÑекÑивним. УникаÑи елеменÑи пÑоÑеÑÑйного жаÑгонÑ, елеменÑÑв пÑоÑÑоÑÑÑÑÑ , ÑлÑд з Ð¿Ð¾Ð²Ð°Ð³Ð¾Ñ ÑÑавиÑиÑÑ Ð´Ð¾ ÑпÑвÑозмовника, вмÑÑи надаÑи Ð¹Ð¾Ð¼Ñ Ð¿ÑÐ¸Ñ Ð¾Ð»Ð¾Ð³ÑÑÐ½Ñ Ð¿ÑдÑÑÐ¸Ð¼ÐºÑ Ñловами, Ñакож можна викоÑиÑÑовÑваÑи жеÑÑи.