Комплімент як форма похвали

complimentКомплімент можна визначити як — це дивовижна складова соціального життя. Комплімент, який зроблено правильно, і вчасно сказані слова можуть дати людині стільки сил, що у неї з*являться крила і всі справи почнуть робитись як по помаху палички. Комплімент може покращити стосунки між людьми і поліпшити атмосферу в компанії, зблизити людей або віддалити, якщо зроблений неправильно або невчасно.Кожен вміє робити і приймати компліменти, щоб спілкування було менш напруженим і приємнішим.

Я думаю, що багатьом людям знайома така проблема суспільства як невміння сказати комплімент. Іноді люди задаються питання питанням як його правильно сприймати, якщо його сказано Вам. Багато статей на тему компліменту, як правильно його формулювати та кому і коли його казати, що здається, що це ціла наука, яку нереально осягнути «простим» людям, але все значно легше, ніж здається одразу.

А кому казати компліменти? Може є такі люди, яким їх не можна їх робити?Насправді компліменти вони важливі у спілкуванні всіх людей всіх рівнів і рангів. Але величезна різниця полягає в тому кому ви кажете компліменти-чоловікові, жінці чи начальнику. Варто трохи потренуватись, щоб навчитись робити компліменти та робити це з великим задоволенням.

В такому випадку і ставлення людей до вас також зміниться в кращу сторону.Завдяки компліменту ви можете прибрати труднощі у спілкуванні, адже людині подобається, коли її хвалять або її зусилля. В такому разі вона відкривається і стає щирішою.

Мені здається, що найважливішим у спілкуванні є «золоте правило» моральності – необхідно поводитися з оточуючими людьми так, як бажаєте, щоб ставилися до вас. Отже, якщо хочеш, щоб люди були з вами щирі, будьте з ними щирі.

Щирість — головне, що є в компліменті. Коли ви щирі і не хочете зробити комплімент аби злукавити, то вам буде легко зробити комплімент. Якщо вам складно зробити комплімент, то почніть із того, що робіть їх добре знайомим і близьким людям, ви уже знаєте що можна похвалити і на що звернути свою увагу. Завжди у співрозмовнику знайдеться щось таке, що ватро похвалити і варте вашої уваги. Можна сказати про зовнішність.

Компліменти, які не є шаблонними, з*являються там, де є зусилля і старання гідні похвали. Тобто гарний комплімент – результат вдумливості і уважності людини. Людина, яка хоче навчитись ефективному спілкуванню, має навчитись робити і казати компліменти і має бути уважною до оточуючого її світу.

Коли хтось помічає щось особливе, що їй хочеться похвалити, до компліменту залишається зовсім трошки-знайти правильні слова для компліменту та сказати їх вголос. Від компліментів виграють усі-ті, хто їх каже, бо вони пишаються собою, ті, кому їх кажуть, бо їм приємно стає на душі, що вони такі хороші, а оточуючі радіють за людей, які спілкуються з допомогою компліменту або ж самі в такий спосіб вчаться їх казати.

Хочу звернути увагу на те, що в етикеті ділових людей комплімент-приємні слова, також важливі, бо вони передають схвалення дій іншого, позитивну оцінку в суспільних діях, тобто оцінку розумових сил партнера і в такий спосіб, відкривають людей для співпраці. Навіть якщо спілкування ділове, то в ньому все одно є місце для компліменту. Вони надихають, додають сил та впевненості в собі вашому партнеру, прихиляють на ваш бік.

Також дуже важливо не забувати про компліменти, якщо ви новачок в компанії або спілкуєтесь з новачком, бо ваші стосунки ще чисті і треба закласти гарний фундамент для позитивної подальшої співпраці. Також якщо ви зазнали невдачі у спілкуванні, комплімент допоможе загладити декотрі неприємні моменти.

Діловий етикет прописує правила, які не можливо порушити на ділових переговорах країн-партнерів. Ці правила спілкування пов*язані з стилем життя, характером народу, традиціями та звичками людей даного народу. Якими б не були правила поведінки та традиції народу, якщо люди хочуть досягти успіху, то вони мають виконувати ці правила.
Також діловий етикет вимагає такої поведінки, яка є особливою для спілкування з клієнтом. В кожній послузі, яка надається тому або іншому клієнту є свої тонкощі та пріоритети в поведінці. Але на завжди потрібно закарбувати в своїй пам*яті, що клієнт завжди важливий і бажаний гість в офісі. В такому разі у вас буде багато клієнтів і справи будуть іти добре.

Всім людям приємно отримувати компліменти, але лише тоді, коли вони щирі. У багатьох людей лестощі викликають відразу та неприязнь, тому краще їх взагалі не казати, аніж лестити людям.

Є деякі правила використання компліменту в суспільстві(з друзями та знайомими):
— не лестити людині і не казати те, що їй не властиве взагалі або на даний момент.
-також важливо, щоб Ваш комплімент не мав два значення, бо його можна буде зрозуміти не так, як ми того хочемо або як маємо наувазі.
— важливим пунктом є не використання слів, які не розуміє одна або друга сторона, бо тоді не буде сенсу в компліменті і він буде звучати безглуздо.
— самим важливим правилом являється знову ж таки щирість, якою має бути пронизаний комплімент.

А ще комлімент має бути доречним і відповідати ситуації, тієї людини, якій його кажуть. Бо припустимо, що стомлений чоловік прийшов з тяжкої роботи, а любляча дружина, яка хотіла зробити приємно, каже «Милий, ти гарно виглядаєш!» Невже чоловік правильно сприйме комплімент в такому випадку??? Звичайно, що ні.

Важливо під час того, як кажеш людині комплімент, головне не скупиться на щирі, правдиві слова. Краще сказати більше приємних слів, ніж менше. Краще приємні слова сказати авансом, аніж недоказати їх.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *