Що ж Ñаке вÑÑÐ°Ð½Ð½Ñ Ñ «Ð· Ñим його вживаÑÑÑ»? ХоÑÑлоÑÑ Ð±Ð¸ поÑÑниÑи з моÑÑ ÑоÑки зоÑÑ.
Як Ñ Ð±ÑдÑ-ÑкÑй лÑдинÑ, колиÑÑ, Ñа нам вÑе одно доводиÑÑÑÑ Ð²ÑÑановлÑваÑи конÑÐ°ÐºÑ Ð·Ð°Ð´Ð»Ñ Ð´Ð¾ÑÑÐ³Ð½ÐµÐ½Ð½Ñ Ð²Ð»Ð°ÑÐ½Ð¾Ñ Ð¼ÐµÑи, Ð±Ð°Ð¶Ð°Ð½Ð½Ñ . Ðоли в Ð½Ð°Ñ Ñе не Ð²Ð¸Ñ Ð¾Ð´Ð¸ÑÑ, ми намагаÑмоÑÑ Ð·Ð¼ÑниÑи ÑÑÐ°Ð²Ð»ÐµÐ½Ð½Ñ Ð´Ð¾ ÑиÑÑаÑÑÑ Ñ Ð·Ð½Ð¾Ð²Ñ Ð¿ÑобÑÑмо, але з ÑнÑого Ð±Ð¾ÐºÑ Ð·Ð°Ð´Ð¾Ð²Ð¾Ð»ÑниÑи ÑÐ²Ð¾Ñ Ð²Ð½ÑÑÑÑÑÐ½Ñ Â«ÐµÐ³Ð¾Â». Це ÑÑоÑÑÑÑÑÑÑ Ñ Ð²ÑÑÐ°Ð½Ð¾Ð²Ð»ÐµÐ½Ð½Ñ Ð´ÑÐ»Ð¾Ð²Ð¸Ñ ÑÑоÑÑнкÑв. ÐÑÑÐ°Ð½Ð½Ñ Ð² дÑÐ»Ð¾Ð²Ð¾Ð¼Ñ ÑпÑлкÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ ÑлÑд викоÑиÑÑовÑваÑи ÑÑандаÑÑнÑ, ÑобÑо «ÐобÑий денÑ!», «ÐдÑаÑÑÑйÑе».
Ðе поÑÑÑбно Ð²Ð¸Ñ Ð¾Ð´Ð¸Ñи за ÑÑ Ñамки, бо Ð²Ð°Ñ Ð¼Ð¾Ð¶ÑÑÑ ÑпÑийнÑÑи за Ð½ÐµÐ²Ð¸Ñ Ð¾Ð²Ð°Ð½Ñ Ð¾ÑобÑ. ÐÑаÑом ÑобоÑодавÑÑ Ð²ÐºÑай ÑÑдко йдÑÑÑ Ð¾ÑобиÑÑо на конÑÐ°ÐºÑ Ð· ÑÑдовими ÑпÑвÑобÑÑниками, бо Ñо Ð·Ð°Ð¹Ð¼Ð°Ñ Ð±ÑлÑÑе ÑаÑÑ, енеÑгÑÑ Ñ Ð²ÑддаÑÑ.
РозглÑнемо окÑÐµÐ¼Ñ ÑиÑÑаÑÑÑ:
Я — жÑÑналÑÑÑ. Рмене ÑÑлÑки поÑаÑок каÑâ
ÐÑбÑаÑи, опÑаÑÑваÑи, пÑоаналÑзÑваÑи Ñ Ð·ÑобиÑи виÑновок Ñодо Ð´Ð°Ð½Ð¾Ñ Ñеми. Ðе дивлÑÑиÑÑ Ð½Ð° влаÑÐ½Ñ Ð²ÑÐ¾Ð¼Ñ Ñ Ð²Ð¸ÑнаженнÑ, Ñ Ð²ÐºÐ»Ð°Ð´Ð°ÑÑÑ Ð² Ñамки Ñ Ð¿Ð¾Ð´Ð°Ñ ÑÐ²Ð¾Ñ Ð¿ÑÐ¾Ð±Ð½Ñ ÑÑаÑÑÑ. Ð, о, диво, мене беÑÑÑÑ Ð½Ð° випÑобÑвалÑний ÑеÑмÑн до жÑÑналÑ, Ñаме до Ñого жÑÑналÑ, Ñкий зÑобиÑÑ, Ñ Ð²Ð¿ÐµÐ²Ð½ÐµÐ½Ð°, мене ÑаÑливоÑ! Ð Ñей Ð¼Ð¾Ð¼ÐµÐ½Ñ Ð¼Ñж нами вÑÑановлÑÑÑÑÑÑ Ð´ÑÐ»Ð¾Ð²Ñ ÑÑоÑÑнки «ÑобоÑодавеÑÑ â пÑаÑÑвник».
ÐÑÐ¾Ñ Ð¾Ð´Ð¶Ñ ÐºÑÐ¿Ñ ÑеÑÑÑв на пÑоÑеÑÑÐ¹Ð½Ñ Ð¿ÑидаÑнÑÑÑÑ, ÑеÑез ÑпÑвбеÑÑÐ´Ñ Ð¿Ð¾ÐºÐ°Ð·ÑÑ Ð²Ð»Ð°ÑÐ½Ñ Ð·Ð½Ð°Ð½Ð½Ñ Ð°Ð½Ð³Ð»ÑйÑÑкоÑ, вмÑÐ½Ð½Ñ Ð·Ð°Ð²ÐµÑнÑÑи, закÑÑÑиÑи ÑнÑоÑмаÑÑÑ, Ð±Ð°Ð¶Ð°Ð½Ð½Ñ Ð¿ÑаÑÑваÑи, ÑподÑваÑиÑÑ Ð½Ð° кÑаÑе Ñ Ð¿Ð¾ÐºÐ°Ð·Ð°Ñи впевненÑÑÑÑ Ñ Ð´ÑÑ, ÑобоÑÑ. ÐбаÑаÑи ÑÐµÐ½Ñ Ñ Ð²Ð»Ð°ÑнÑй ÑобоÑÑ Ð²Ð°ÑÑо кожномÑ, ÑвÑÐ´Ð¾Ð¼Ð¾Ð¼Ñ Ð¶ÑÑналÑÑÑÑ. Ðо ж Ñо Ñо за пÑаÑÑвник, Ñкий без Ð·Ð°Ð´Ð¾Ð²Ð¾Ð»ÐµÐ½Ð½Ñ Ð¿Ð¸Ñе ÑÑаÑÑÑ Ð¿Ñо жиÑÑÑ, пÑо ÑиÑÑаÑÑÑ, пÑо ÑаÑÑÑ Ñа емоÑÑÑ.
ÐвиÑайно, Ð´Ð»Ñ Ñого Ñоб доÑÑгÑи Ñ Ð¾Ñа б ÑÑаÑÑÑ, Ñ Ñк лÑдина, Ñка ÑÑÐºÐ°Ñ ÑÐ¾Ð±Ñ ÑобоÑÑ Ð´Ð¾ дÑÑÑ, Ð¼Ð°Ñ ÑÑвоÑиÑи в оÑÐ°Ñ ÑвоÑÑ Ð¼Ð°Ð¹Ð±ÑÑнÑÑ ÐºÐ¾Ð»ÐµÐ³ ÑмÑдж Ð²Ð¿ÐµÐ²Ð½ÐµÐ½Ð¾Ñ Ñ ÑÐ¾Ð±Ñ Ð»Ñдини, Ñо вмÑÑ Ð¿Ð¾Ð²Ð¾Ð´Ð¸ÑиÑÑ Ñ ÑÑÑпÑлÑÑÑÐ²Ñ Ñ Ð²ÑдповÑдаÑи за Ñебе Ñа ÑÐ²Ð¾Ñ Ð²Ñинки. Ð Ñакож, Ñе безÑмовно ÑÑоÑÑÑÑÑÑÑ ÑамоÑеалÑзаÑÑÑ Ñа ÑдоÑÐºÐ¾Ð½Ð°Ð»ÐµÐ½Ð½Ñ Ð²Ð»Ð°ÑÐ½Ð¸Ñ Ð¼Ð¾Ð¶Ð»Ð¸Ð²Ð¾ÑÑей, знанÑ, Ñ Ð¾Ð±Ð¾Ð²*Ñзково (!) знайÑи ÑвоÑÑ Ð»Ñдей, а Ñакож ÑÐ¸Ñ , Ñ Ñо зможе пÑдÑÑимаÑи Ñа ÑÑаÑи опоÑÐ¾Ñ ÑÑÑ Ñ Ð·Ð°Ñаз!
ÐÑо вÑÑаннÑ
ÐÑÑÐ°Ð½Ð½Ñ Ð²Ñ
одиÑÑ Ð´Ð¾ пÑавил лÑдÑÑÐºÐ¾Ñ Ð¿Ð¾Ð²ÐµÐ´Ñнки Ñ ÑÑÑпÑлÑÑÑвÑ, Ñак Ñамо Ñк Ñ Ð¿ÑиÑоднÑÑÑÑ, ÑакÑ, ввÑÑливÑÑÑÑ. ÐÑже важко в ÑÑÑаÑÐ½Ð¾Ð¼Ñ ÑвÑÑÑ Ð·Ð½Ð°Ð¹Ñи лÑдинÑ, Ñка б вÑдповÑдала вÑÑм вимогам поведÑнки. ÐоÑлÑне ÑÑÐ°Ð²Ð»ÐµÐ½Ð½Ñ Ð¾Ð´Ð¸Ð½ до одного змÑÑÑÑÑ ÑвÑÑ Ð·Ð¼ÑнÑваÑиÑÑ, покÑаÑÑваÑиÑÑ, ÑдоÑконалÑваÑиÑÑ. Слова вÑÑÐ°Ð½Ð½Ñ Ð¼Ð°ÑÑÑ Ð²Ð¸Ð¼Ð¾Ð²Ð»ÑÑиÑÑ ÑÑÑко, Ñвидко не надÑо повÑлÑно. Ðе ваÑÑо ÑекаÑи вÑд Ñвого кеÑÑвника, Ñо вÑн пÑивÑÑаÑÑÑÑÑ Ð¿ÐµÑÑим, бо ж за пÑавилами еÑикеÑÑ, пеÑÑим вÑÑаÑÑÑÑÑ Ñой, Ñ
Ñо нижÑий за поÑадоÑ.
ÐÑÑаннÑ, наÑазÑ, Ñ Ð¾Ð´Ð½Ð¸Ð¼ з оÑнов наÑого бÑÑÑÑ. ÐавÑÑÑ Ð½Ð° паÑÑ Ð¼Ð¸ викоÑиÑÑовÑÑмо ÑÑ ÑоÑмÑ. ÐÑже ÑÑкаво ÑпоÑÑеÑÑгаÑи за емоÑÑÑми, дÑÑми лÑдей пÑд ÑÐ°Ñ Ð¿ÑоÑеÑÑ Ð¿ÑивÑÑаннÑ. ÐÑобливо помÑÑно по мÑмÑÑÑ Ð»Ñдини Ñи добÑозиÑлива, Ñи з добÑоÑÐ¾Ñ Ð´Ð¸Ð²Ð¸ÑÑÑÑ Ñ Ð²ÑÑаÑÑÑÑÑ, Ñи поÑÑÑÑÑ ÑкÑÑÑ Ð½Ð¾Ñми. СпоÑÑеÑÑгаÑÑи за ÑвоÑми одногÑÑпниками Ð¼Ð¾Ð¶Ñ Ð·ÑобиÑи виÑновки, Ñо ми «Ð·Ð»Ñ», Ð¾Ð·Ð»Ð¾Ð±Ð»ÐµÐ½Ñ Ð½Ð° ÑнÑвеÑÑиÑеÑ, каÑедÑÑ.
ÐÑÑаÑмоÑÑ Ð· викладаÑами ÑеÑез зÑби, збеÑÑгаÑмо кам*Ñне облиÑÑÑ, а в дÑÑÑ Ð±ÑÑлÑÑÑ ÐµÐ¼Ð¾ÑÑÑ, ллÑÑÑÑÑ ÑеÑез кÑай. ХоÑеÑÑÑÑ Ð¿Ñо дÑлове вÑÑÐ°Ð½Ð½Ñ Ð¿ÑдмÑÑиÑи, Ñо Ñ Ð½ÐµÐ¼Ð°Ð»Ð¾ важливим, Ñе Ñе, Ñо навÑÑÑ Ð¿Ñи пеÑÑÑй зÑÑÑÑÑÑÑ Ð·Ñ ÑвоÑм колегоÑ, кеÑÑвником в Ð½Ð°Ñ ÑкладаÑÑÑÑÑ Ð¿ÐµÑÑе вÑÐ°Ð¶ÐµÐ½Ð½Ñ Ð¿Ñо лÑдинÑ! РдобÑе ÑкÑо воно Ñ Ð¾ÑоÑе, а не погане, бо ÑнакÑе вÑдноÑÐµÐ½Ð½Ñ Ð·Ð¼ÑниÑÑÑÑ. ÐÑдина ÑеÑез вÑÑаннÑ, ÑÑкоÑÑиÑÐºÐ°Ð½Ð½Ñ ÑнÑа лÑдина пеÑÐµÐ´Ð°Ñ Ð½ÐµÐ³Ð°Ñив. ЧеÑез емоÑÑÑ, виÑаз облиÑÑÑ, пÑÐ¸Ñ ÑÑний ÑÑан. лÑди, ÑÐºÑ Ð·Ð»Ñ Ð½Ð° ÑвÑÑ Ð°Ð±Ð¾ не ÑпÑиймаÑÑÑ ÑвÑÑ Ð· позиÑÐ¸Ð²Ð½Ð¾Ñ ÑÑоÑони.
ÐгÑдно дÑлового еÑикеÑÑ Ð½Ð°Ð·Ð²Ð°Ñи бÑдÑ-ÑÐºÑ Ð»ÑдинÑ, знаÑиÑÑ Ð½Ð°Ð·Ð²Ð°Ñи його Ñм’Ñ, пÑÑзвиÑе, поÑадÑ, Ñакож ÑÑеба згадаÑи оÑганÑзаÑÑÑ, в ÑкÑй пÑаÑÑÑ Ð¾Ñоба.
ÐазвиÑай лÑдей пÑедÑÑавлÑÑÑÑ Ð² ÑÐ°ÐºÐ¾Ð¼Ñ Ð¿Ð¾ÑÑдкÑ:
⢠ÑоловÑка — жÑнÑÑ ;
⢠молодÑÑ Ð»ÑÐ´Ð¸Ð½Ñ — ÑÑаÑÑÑй ;
⢠виÑого за поÑÐ°Ð´Ð¾Ñ — нижÑомÑ;
⢠одного ÑпÑвÑобÑÑника — гÑÑÐ¿Ñ .
ÐÑÐ»Ð¾Ð²Ñ Ð»Ñди пÑд ÑÐ°Ñ Ð·Ð½Ð°Ð¹Ð¾Ð¼ÑÑва ÑаÑÑо обмÑнÑÑÑÑÑÑ Ð²ÑзиÑÑвками. СпеÑÑÑ ÑлÑд назваÑи Ñм’Ñ Ñого, кого ми пÑедÑÑавлÑÑмо Ñ ÑÑлÑки поÑÑм назваÑи Ñого, ÐºÐ¾Ð¼Ñ Ð¼Ð¸ пÑедÑÑавлÑÑмо ÑÑ Ñи ÑнÑÑ Ð»ÑдинÑ.
ÐÑже легко заплÑÑаÑиÑÑ Ñ ÑиÑÑлÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ Ð»Ñдей, оÑкÑлÑки Ñе Ñ Ð¿ÐµÐ²Ð½Ð¾Ñ Ð²ÑдповÑдалÑнÑÑÑÑ Ð· Ð±Ð¾ÐºÑ ÑвÑÐ´Ð¾Ð¼Ð¾Ñ Ð¾ÑобиÑÑоÑÑÑ. ÐÑди ÑÑзнÑ, ÑÐ¾Ð¼Ñ ÑпÑиймаÑÑÑ Ð¿Ð¾-ÑÑзномÑ. Ð¥ÑоÑÑ Ð¼Ð¾Ð¶Ðµ обÑазиÑиÑÑ, ÑкÑо Ñи замÑÑÑÑ Â«Ð¼ÑÑ» Ð½Ð°Ð·Ð²ÐµÑ Â«Ð¼ÐµÐ¼Â», комÑÑÑ Ð±Ñде непÑиÑмно, коли Ð²Ð·Ð°Ð³Ð°Ð»Ñ Ð½Ðµ згадаÑÑÑ Ð¿Ñо Ñе, ким вÑн Ñ, бо на його дÑÐ¼ÐºÑ Ð²Ñн Ñак багаÑо зÑобив, а його не поважаÑÑÑ.
ÐÑоÑе завжди до ÑакиÑ
лÑдей Ñ ÑÑÐ°Ð²Ð»ÐµÐ½Ð½Ñ ÑÑÐ°Ñ Ð±ÑлÑÑе ÑкепÑиÑнÑÑим, бо ÑвоÑÑ Ð¿Ð¾Ð²ÐµÐ´ÑнкоÑ, на жалÑ, вони пÑÑÑÑÑ Ð²Ð»Ð°Ñний ÑиÑÑл, Ñкий здобÑвавÑÑ ÑÑÐ¶ÐºÐ¾Ñ Ð¿ÑаÑеÑ. Так Ñамо, напÑиклад, ÑиÑÑл, Ñкий повâ
ÐвеÑÑÐ°Ð½Ð½Ñ Ð´Ð¾ ÑÐ°ÐºÐ¸Ñ Ð»Ñдей, зазвиÑай, Ð¼Ð°Ñ Ð½Ð¾ÑиÑи ввÑÑливий Ñ Ð°ÑакÑеÑ, напÑиклад, «Ð¿Ð°Ð½Ðµ пÑоÑеÑоÑе». ÐÑдповÑдно Ñ Ð²ÑÑÐ°Ð½Ð½Ñ Ð±Ñде звÑÑаÑи не «ÐÑивÑÑ», а «ÐобÑиденѻ.
Що ж ÑÑоÑÑÑÑÑÑÑ ÑамоÑиÑÑлÑваннÑ, Ñо Ñе можна поÑÑниÑи Ñаким пÑикладом: ÑелеÑонÑÑ Ñ Ð¤Ð¾Ð½Ð´ ÑозвиÑÐºÑ Ñа пÑдÑÑимки молодого миÑÑеÑÑва УкÑаÑни ÑкийÑÑ ÐолодимиÑ. СекÑеÑÐ°Ñ Ð¿ÐµÑÐµÐ´Ð°Ñ Ð´Ð°Ð½Ñ ÑнÑоÑмаÑÑÑ Ð´Ð¸ÑекÑоÑÑ, а Ñой навÑÑÑ Ð¿Ð¾Ð½ÑÑÑÑ Ð½Ðµ маÑ, Ñ
Ñо Ñакий ÐÐ¾Ð»Ð¾Ð´Ð¸Ð¼Ð¸Ñ Ñ Ñо його змÑÑило заÑелеÑонÑваÑи. Ðле, ÑкÑо вÑн пÑедÑÑавиÑÑÑÑ Ñк ÐаÑлÑжений Ñ
Ñдожник УкÑаÑни ÐÐ¾Ð»Ð¾Ð´Ð¸Ð¼Ð¸Ñ ÐаÑаÑÑ, Ñо Ñе внеÑе Ð¿Ð¾Ð²Ð½Ñ ÑÑнÑÑÑÑ Ñа даÑÑÑ Ð¼Ð¾Ð¶Ð»Ð¸Ð²ÑÑÑÑ Ð´Ð¸ÑекÑоÑÑ Ð¿ÑовеÑÑи пÑедмеÑÐ½Ñ Ð±ÐµÑÑÐ´Ñ Ð· ним.
ÐÑже, Ñ
оÑеÑÑÑÑ Ð·Ð°Ð·Ð½Ð°ÑиÑи, Ñо вÑÑаннÑ, ÑÑÐ²Ð»ÐµÐ½Ð½Ñ Ñа ÑиÑÑлÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ Ð»Ñдей Ñ Ð´Ñже важливим Ñа необÑ
Ñдним Ñ Ð´ÑÐ»Ð¾Ð²Ð¾Ð¼Ñ ÑпÑлкÑваннÑ, бо ж Ñаме вÑд ÑиÑ
маленÑкиÑ
, але ÑакиÑ
знаÑниÑ
пÑавил залежиÑÑ ÑÑÐ°Ð²Ð»ÐµÐ½Ð½Ñ ÑнÑиÑ
лÑдей до ваÑ.