Кожен знає, що після першого візуального знайомства з людиною ми «малюємо» в голові для себе певну картинку, створюємо ,так зване, перше враження про неї, яке формується завдяки вдало підібраному образу, який містить в собі три основні компоненти (одяг, макіяж та зачіска), що гармонійно доповнюють одне одного, або ж навпаки – створюють хибне враження, тому що, наприклад, один з компонентів підібрано невдало або недоречно, макіяж може не відповідати віку, бути занадто грубим та відвертим; одяг може бути неохайним та брудним, що викличе неприязнь з боку оточуючих, тощо.
Людина здатна сприймати іншу людину завдяки комплексному поєднанню всіх елементів її зовнішності, а пізніше це враження лише доповнювати і підсилювати подальшою поведінкою тієї чи іншої людини. Іноді макіяжу не надають першочергового значення у створенні певного образу, але слід пам
ÐÑдÑÐ°Ð·Ñ ÑÐ¿Ð°Ð´Ð°Ñ Ð½Ð° дÑÐ¼ÐºÑ Ð½Ð°Ñодна мÑдÑÑÑÑÑ Ñ ÑкÑй говоÑиÑÑÑÑ Ñак: «Що занадÑо â Ñо не здоÑово!», або «Ðелика кÑлÑкÑÑÑÑ Ð½Ðµ завжди ознаÑÐ°Ñ Ð²Ð¸ÑÐ¾ÐºÑ ÑкÑÑÑÑ», ÑобÑо завжди й в ÑÑÑÐ¾Ð¼Ñ Ð¿Ð¾Ð²Ð¸Ð½Ð½Ð° бÑÑи мÑÑа, збаланÑованÑÑÑÑ Ñ Ð³Ð°ÑмонÑйнÑÑÑÑ. Також поÑÑÑбно памâ
ТÑадиÑÑйно можна видÑлиÑи декÑлÑка видÑв макÑÑжÑ: денний — викоÑиÑÑовÑÑÑÑ Ñк в повÑÑÐºÐ´ÐµÐ½Ð½Ð¾Ð¼Ñ Ð¶Ð¸ÑÑÑ Ñак Ñ Ð²Ð´Ð¾Ð¼Ð°, Ð¹Ð¾Ð¼Ñ Ð·Ð°Ð·Ð²Ð¸Ñай пÑиÑÐ°Ð¼Ð°Ð½Ð½Ñ ÑÑадиÑÑÐ¹Ð½Ñ ÑоÑми, виваженÑÑÑÑ Ñа ÑозмÑÑенÑÑÑÑ; веÑÑÑнÑй макÑÑж найкÑаÑе пÑÐ´Ñ Ð¾Ð´Ð¸ÑÑ Ð´Ð»Ñ ÑоманÑиÑÐ½Ð¾Ñ Ð·ÑÑÑÑÑÑÑ Ñи диÑкоÑеки, адже головна його меÑа полÑÐ³Ð°Ñ Ð² ÑомÑ, Ñоб пÑивеÑнÑÑи до Ñебе ÑÐ²Ð°Ð³Ñ Ñа додаÑи ÑаÑмÑ; дÑловий â викоÑиÑÑовÑÑÑÑÑÑ Ð¿Ñи Ð²Ð°Ð¶Ð»Ð¸Ð²Ð¸Ñ Ð½Ð°ÑÐ°Ð´Ð°Ñ Ñа беÑÑÐ´Ð°Ñ Ð´Ð»Ñ Ñого, Ñоб бÑлÑÑÐ¾Ñ Ð¼ÑÑÐ¾Ñ Ð¿ÑдкÑеÑлиÑи дÑловий обÑаз; ÑвÑÑковий â викоÑиÑÑовÑÑÑÑÑÑ Ð¿Ñд ÑÐ°Ñ ÑÑзноманÑÑÐ½Ð¸Ñ ÑвÑÑÐºÐ¾Ð²Ð¸Ñ Ð¿ÑогÑам, каÑнавалÑв Ñа веÑÑÑок.
ÐÑозÑмÑло, Ñо за Ð´Ð¾Ð¿Ð¾Ð¼Ð¾Ð³Ð¾Ñ Ð¼Ð°ÐºÑÑÐ¶Ñ Ð²ÑдобÑажаÑÑÑÑÑ Ð²Ð½ÑÑÑÑÑнÑй ÑвÑÑ Ð»Ñдини, ÑÑ ÑÑÑнÑÑÑÑ Ñа Ñ Ð°ÑакÑеÑ. Ðожен, мабÑÑÑ, погодиÑÑÑÑ, Ñо дÑже недоÑеÑним бÑде випадок, ÑкÑо лÑдина пÑийде на дÑÐ»Ð¾Ð²Ñ Ð·ÑÑÑÑÑÑ, або на ÑпÑвбеÑÑÐ´Ñ Ð· веÑÑÑнÑм макÑÑжем. Це бÑде ÑвÑдÑиÑи, пеÑÑ Ð·Ð° вÑе, пÑо ÑÑ Ð½ÐµÐ¿Ð¾Ð²Ð°Ð³Ñ Ð´Ð¾ ÑпÑвбеÑÑдника, диÑекÑоÑа Ñи паÑÑнеÑа по бÑзнеÑÑ ÑоÑо, по-дÑÑге, може ÑклаÑÑиÑÑ Ð²ÑаженнÑ, Ñо лÑдина «не ÑÑди попала», по-ÑÑеÑÑ, може ÑвÑдÑиÑи пÑо невмÑÐ½Ð½Ñ Ð²Ð´Ð°Ð»Ð¾ пÑдбиÑаÑи вÑдповÑдний обÑаз Ñа вÑдÑÑÑнÑÑÑÑ ÑмакÑ, ÑÐ¾Ð¼Ñ Ñе може ÑпÑиймаÑÑÑÑÑ Ð½Ðµ дÑже ÑеÑйозно.
ÐÐ»Ñ Ð´ÑÐ»Ð¾Ð²Ð¾Ñ Ð·ÑÑÑÑÑÑÑ Ð½Ð°Ð¹Ð±ÑлÑÑ Ð´Ð¾ÑеÑно пÑдбиÑаÑи макÑималÑно Ð½Ð°Ð±Ð»Ð¸Ð¶ÐµÐ½Ñ Ð´Ð¾ пÑиÑÐ¾Ð´Ð½Ð¸Ñ ÑонÑв коÑмеÑикÑ, ÑÑÑиманий, але виÑазний макÑÑж, Ñкий ÑоÑмÑÑ Ð² ÑÑÐ²Ñ Ð¾Ð±Ñаз ÑилÑноÑ, ÑозÑÐ¼Ð½Ð¾Ñ Ð¶Ñнки, Ñка Ð¼Ð°Ñ Ð¿ÐµÐ²Ð½Ñ Ð¼ÐµÑÑ Ñ Ð²Ð¿ÐµÐ²Ð½ÐµÐ½Ð¾ Ñде до ÑÑ Ð²Ð¸ÑÑÑÐµÐ½Ð½Ñ Ñа ÑеалÑзаÑÑÑ. ÐÑоÑе, на жалÑ, пеÑÑе вÑаженнÑ, або Ñак званий, ÑÑеÑеоÑип здаÑний ÑÑвоÑÑваÑиÑÑ Ð´Ñже Ñвидко Ñ Ð·Ð¼ÑниÑи його поÑÑм дÑже важко.
ÐÑоÑе бÑдÑ-Ñкий, вид макÑÑÐ¶Ñ Ð²Ð¸Ð¼Ð°Ð³Ð°Ñ Ð°ÐºÑÑаÑноÑÑÑ Ñа певного пÑдÑ
Ð¾Ð´Ñ Ð´Ð¾ його вибоÑÑ, напÑиклад, денний макÑÑж повинен бÑÑи пÑиÑодним Ñа майже непомÑÑним Ð´Ð»Ñ Ð¾ÐºÐ° оÑоÑÑÑÑиÑ
, адже його меÑа полÑÐ³Ð°Ñ Ð½Ðµ в ÑомÑ, Ñоб пÑивеÑнÑÑи Ñкомога бÑлÑÑе Ñваги Ñа вÑÑзаÑиÑÑ Ð² памâ
ÐÑнÑÑ Ð½Ð¸Ð·ÐºÐ° пÑоÑеÑÑй Ð´Ð»Ñ ÑÐºÐ¸Ñ Ð·Ð¾Ð²Ð½ÑÑнÑÑÑÑ Ð¼Ð°Ñ Ð´Ñже важливе знаÑеннÑ, напÑиклад, акÑоÑ, дикÑÐ¾Ñ ÑелебаÑеннÑ, ведÑÑий ÑоÑо. Ðо ÑÐ°ÐºÐ¸Ñ Ð¿ÑоÑеÑÑй ÑлÑд вÑднеÑÑи й педагога, адже вÑн Ñакож повинен виÑÑÑпаÑи ÑвоÑÑÑдним еÑалоном зÑÐ°Ð·ÐºÑ Ð´Ð»Ñ ÑвоÑÑ ÑÑнÑв, ÑÐ¾Ð¼Ñ Ð²Ñн завжди повинен пÑклÑваÑиÑÑ Ð¿Ñо ÑвÑй зовнÑÑнÑй виглÑд, звиÑайно бÑде недоÑеÑно, ÑкÑо педагог бÑде викоÑиÑÑовÑваÑи занадÑо ÑÑкÑавий макÑÑж, Ñкий вÑдÑÐ°Ð·Ñ ÐºÐ¸Ð´Ð°ÑимеÑÑÑÑ Ð² оÑÑ, адже Ñе не еÑиÑно Ñ Ð² деÑкÑй мÑÑÑ Ð½Ð°Ð²ÑÑÑ Ð´ÐµÑо вÑлÑгаÑно, Ñо може вÑдволÑкаÑи ÑÐ²Ð°Ð³Ñ Ð² дÑÑей.
Такий педагог не бÑде ÑпÑиймаÑиÑÑ ÑеÑйозно Ð½Ñ Ð´ÑÑÑми, Ð½Ñ Ð¿ÐµÐ´Ð°Ð³Ð¾Ð³ÑÑним, Ð½Ñ Ð±Ð°ÑÑкÑвÑÑким колекÑивами.
ÐаÑÑо памâ