Метою спілкування є встановлення та взаєморозуміння добрих особистісних відносин людей, а також впливає на них за допомогою навчально-виховного впливу. Спілкування поділяється на: безпосереднє та вербальне і невербальне.
За допомогою безпосереднього спілкування люди спілкуються у прямо один з одним та прямо обмінюються будь-якою інформацією. А за допомогою опосередкованого спілкування у людей немає таких контактів як при безпосередньому, обмін інформацією люди здійснюють через телефон, газету, радіо та телебачення.
Спілкування – є змістом людського життя, яке перебуває у нерозривній єдності та соціальною формою людини. Характерною рисою у спілкуванні виступає моральна спрямованість та моральна культура людей яка розкривається у спілкуванні (взаємоповага, людяність, доброзичливість).
Завдяки спілкуванню люди мають змогу обмінюватись знаннями, досвідом і вміннями, а також через спілкування люди отримують позитивну і негативну інформацію яка реалізовує зв
ÐÑже, ÑпÑлкÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ Ð²Ð¸ÑÑÑÐ¿Ð°Ñ Ñк важлива позиÑÑÑ Ñка показÑÑ Ð² ÑÐ¾Ð¼Ñ Ñа Ð´Ð»Ñ ÑÐºÐ¸Ñ Ð¾Ð±ÑÑавин лÑдина може ÑÑаÑи поÑÑÐµÐ±Ð¾Ñ Ð´Ð»Ñ ÑнÑÐ¾Ñ Ð»Ñдини ÑÑлÑки Ñк ÑндивÑдÑалÑнÑÑÑÑ. ÐÑÐ°Ñ Ð¾Ð²ÑÑÑи ÑндивÑдÑалÑнÑÑÑÑ ÑнÑого, повага ÑÑ Ñ Ð¾Ð´Ð½ÑÑÑ Ñз оÑÐ½Ð¾Ð²Ð½Ð¸Ñ ÑÑнкÑÑй моÑалÑÐ½Ð¾Ñ ÐºÑлÑÑÑÑи ÑпÑлкÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ Ð»Ñдей.
Ðбâ
Чим бÑлÑÑ Ð½Ð°Ð¿Ð¾Ð²Ð½ÐµÐ½Ñ ÑÑÑпÑлÑÐ½Ñ Ð²ÑдноÑини, Ñим кÑаÑе ÑозвиваÑÑÑÑÑ ÐºÐ¾Ð»Ð¾ ÑпÑлкÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ Ð»Ñдини Ð·Ñ ÑÑÑпÑлÑÑÑвом Ñ Ð¿ÑиÑмний звÑзок мÑж лÑдÑми. Ðожна ÑказаÑи, Ñо пÑд моÑалÑним ÑпÑлкÑваннÑм â Ñ Ð¼Ð¾ÑалÑнÑÑÑÑ Ñа дÑÑ Ð¾Ð²Ð½Ð° поÑÑеба Ñ Ð¼Ð¾ÑалÑно-пÑÐ¸Ñ Ð¾Ð»Ð¾Ð³ÑÑÐ½Ð¾Ð¼Ñ Ð²Ð·Ð°ÑмоÑозÑмÑннÑ. Ð Ñвнем кÑлÑÑÑÑи ÑпÑлкÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ Ñ Ð¼Ð¾ÑалÑний Ñ Ð°ÑакÑÐµÑ Ñа ÑпÑÑмованÑÑÑÑ Ð½Ð° оÑÐ½Ð¾Ð²Ñ Ð·Ð° Ð´Ð¾Ð¿Ð¾Ð¼Ð¾Ð³Ð¾Ñ ÑÐºÐ¾Ñ Ð²Ð¸Ð·Ð½Ð°ÑаÑÑÑÑÑ ÑÑÐ²ÐµÐ½Ñ ÑозвиненоÑÑÑ Ð²Ð»Ð°Ñне жиÑÑÑ ÑÑÑпÑлÑÑÑва. ÐÐµÐ»Ð¸ÐºÑ ÑÐ²Ð°Ð³Ñ Ð´Ð»Ñ ÑозвиÑÐºÑ ÐºÑлÑÑÑÑи моÑалÑного ÑпÑлкÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ Ð¿ÑидÑлÑÑÑÑ Ð»ÑдÑÑÐºÑ Ð·Ð´Ð°ÑноÑÑÑ Ð² ÑпÑлкÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ Ñа в пеÑевазÑ, а Ñакож вибоÑÑ ÑоÑм Ñа ÑÑÐ¸Ð»Ñ ÑпÑлкÑваннÑ, ÑÐºÑ Ð²Ð¸ÑоблÑÑÑÑÑÑ Ð² пÑоÑеÑÐ°Ñ Ð²Ð¸Ñ Ð¾Ð²Ð°Ð½Ð½Ñ Ñа ÑÐ°Ð¼Ð¾Ð²Ð¸Ñ Ð¾Ð²Ð°Ð½Ð½Ñ.
СпÑлкÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ Ñ Ð½Ð°Ð¹ÑÑндаменÑалÑнÑÑÐ¾Ñ Ñа ÑоÑÑалÑÐ½Ð¾Ñ Ð¿Ð¾ÑÑÐµÐ±Ð¾Ñ Ð´Ð»Ñ Ð»Ñдини, Ñка Ð²Ð¸Ð½Ð¸ÐºÐ°Ñ Ñ Ð½Ñй з днÑв ÑÑ Ð½Ð°ÑодженнÑ. ХаÑакÑеÑним Ð´Ð»Ñ Ð¿Ð¾Ð²Ð½Ð¾ÑÑнного ÑпÑлкÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ Ñ ÑпÑвпеÑеживаннÑ, до поглÑдÑв Ñа поÑÑÑÑÑв. ХаÑакÑеÑна ÑÐ¾Ð»Ñ Ð¼Ð¾ÑалÑного ÑозвиÑÐºÑ Ð¾ÑобиÑÑоÑÑÑ Ð¿Ð¾Ð»ÑÐ³Ð°Ñ Ñ Ð´ÑÑлÑноÑÑÑ Ñа ÑÑоÑÑÐ½ÐºÐ°Ñ ÑÐºÑ Ð²ÐºÐ»ÑÑÐµÐ½Ñ Ñ Ð²ÐµÑÑ Ð²Ð½ÑÑÑÑÑнÑй ÑвÑÑ Ð»Ñдини. Ðо пÑизнаÑÐµÐ½Ð½Ñ Ð¼Ð¾ÑалÑнÑÑÑÑ Ñ ÑÑÑпÑлÑÐ½Ð¾Ð¼Ñ Ð¶Ð¸ÑÑÑ Ð½ÐµÑе пÑакÑиÑний Ñ Ð°ÑакÑÐµÑ Ñ Ð²Ð¸Ð²ÑаÑÑÑÑÑ Ñк ÑÑÑоÑиÑÐ½Ð¾Ñ ÑоÑÐ¼Ð¾Ñ Ð²Ð·Ð°ÑмозвÑÐ·ÐºÑ Ð¼Ñж лÑдÑми.
ÐоÑалÑнÑÑÑÑ Ð´Ð°Ñ Ð·Ð¼Ð¾Ð³Ñ Ð²Ð±Ð°ÑаÑи пÑÐ´Ñ Ñд Ñа ÑпоÑÑб вивÑÐµÐ½Ð½Ñ Ð»ÑÐ´Ð¸Ð½Ð¾Ñ ÑвÑÑ. ÐоÑалÑний доÑвÑд Ð´Ð»Ñ Ð»Ñдей Ñ Ð¾Ð´Ð½Ð¸Ð¼ Ñз найбÑлÑÑ Ð²Ð°Ð¶Ð»Ð¸Ð²Ð¸Ñ ÑÐºÐ»Ð°Ð´Ð¾Ð²Ð¸Ñ ÑÑÑпÑлÑÐ½Ð¾Ñ ÐºÑлÑÑÑÑи. ÐÑлÑÑÑÑа моÑÐ°Ð»Ñ ÑоÑмÑÑ Ñ ÑеалÑзовÑÑ ÑоÑÑалÑÐ½Ñ ÑкоÑÑÑ Ð¾ÑобиÑÑоÑÑей, подÑбно Ñого вÑд ÑнÑÐ¸Ñ Ð²Ð¸Ð´Ñв дÑÑ Ð¾Ð²Ð½Ð¾Ñ ÐºÑлÑÑÑÑи (пÑавовоÑ, полÑÑиÑноÑ, Ñ ÑдожнÑоÑ). Ðажливим ÑакÑоÑом Ñ Ð¾Ñновний Ð¼Ð¾Ð¼ÐµÐ½Ñ ÐºÑлÑÑÑÑи моÑÐ°Ð»Ñ â Ñе моÑалÑÐ½Ñ ÑÑнноÑÑÑ Ð»Ñдей. ÐÑлÑÑÑÑа моÑÐ°Ð»Ñ Ð²Ð¼ÑÑÑÑ Ð² ÑÐ¾Ð±Ñ Ð¿ÐµÐ²Ð½Ñ Ñ Ð°ÑакÑеÑÐ½Ñ ÑÑнноÑÑÑ Ð¼Ð¾ÑÐ°Ð»Ñ Ð² ÑÑÐ·Ð½Ñ ÑÑÑоÑиÑÐ½Ñ ÐµÐ¿Ð¾Ñ Ð¸, а Ñакож заÑвоÑÐ½Ð½Ñ Ñа вÑдноÑÐµÐ½Ð½Ñ Ð´Ð¾ Ð½Ð¸Ñ Ñ ÑÑвоÑÐµÐ½Ð½Ñ Ð½Ð¾Ð²Ð¸Ñ .
ХоÑÑ Ð·Ð²ÐµÑнÑÑи ваÑÑ ÑÐ²Ð°Ð³Ñ Ð½Ð° кÑлÑÑÑÑÑ Ð¼Ð¾ÑÐ°Ð»Ñ Ñк ÑозÑмÑÐ½Ð½Ñ Ð¾ÑобиÑÑоÑÑÑ Ñк мÑÑÑ Ð¾Ð²Ð¾Ð»Ð¾Ð´ÑÐ½Ð½Ñ Ð¼Ð¾ÑалÑними ÑÑнноÑÑÑми. Ð¢Ð¾Ð¼Ñ Ñо вона ÑлÑгÑÑ ÐºÑиÑеÑÑÑм ÑозвиненоÑÑÑ ÑÑÑпÑлÑÑÑва не Ñама по ÑобÑ, а пÑи зÑÑÑÐ°Ð²Ð»ÐµÐ½Ð½Ñ ÑÑÑпÑлÑÐ½Ð¸Ñ ÑнÑеÑеÑÑв. Ð Ñакож акÑенÑÑÑ ÑÐ²Ð°Ð³Ñ Ð½Ð° ÑомÑ, Ñо ÑÑÑпÑлÑÐ½Ñ Ð²ÑдноÑини акÑивÑзÑÑÑÑ Ð»ÑдÑÑке пÑÐ°Ð³Ð½ÐµÐ½Ð½Ñ Ð´Ð¾ ÑамоÑÑвеÑдженнÑ, а Ñакож ÑпонÑÐºÐ°Ñ Ð´Ð¾ ÑÑаÑÑÑ Ñ Ð²Ð¸ÑÑÑÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ ÑÑÑпÑлÑÐ½Ð¸Ñ Ð¶Ð¸ÑÑÑÐ²Ð¸Ñ Ð¿Ð¸ÑанÑ.
ÐÑже, ÑпÑлкÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ Ñ Ð²Ð¸Ð´Ð¾Ð¼ дÑÑлÑноÑÑÑ Ð»Ñдини з Ð´Ð¾Ð¿Ð¾Ð¼Ð¾Ð³Ð¾Ñ Ñкого можна обмÑнÑваÑиÑÑ ÑнÑоÑмаÑÑÑÑ, дÑмками Ñа ÑÑвленнÑми. Ð Ñакож за Ð´Ð¾Ð¿Ð¾Ð¼Ð¾Ð³Ð¾Ñ ÑпÑлкÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ Ð»Ñди вÑдÑÑваÑÑÑ Ð±Ð°Ð³Ð°Ñо емоÑÑй Ñа вÑдÑÑÑÑÑв ÑÐºÑ Ð¿ÑдвиÑÑÑÑÑ ÑамооÑÑÐ½ÐºÑ Ð»Ñдей.